Jaunimo kaip kultūros produktų vartotojų elgsena.

Tyrimo tikslas: ištirti jaunuolių, kaip kultūros produktų vartotojų elgseną.
Apklausa yra anoniminė, rezultatai viešai publikuojami nebus, o duomenys bus panaudoti atliekant jaunuolių, kaip kultūros produktų vartotojų elgsenos tyrimą.

 

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Nuo kelių metų pradėjote vartoti kultūros produktus? (lankytis teatruose, muziejuose ir t.t)?

Kas paskatino vartoti kultūros produktus?

Su kuo pasidalijote patirtimi, įspūdžiais anuomet?

Iš kokių šaltinių sužinote apie jus dominantį kultūros produktą šiuo metu?

Kurių produktų grupėms skirtumėte pirmenybę?

Kaip dažnai vartojate minėtuosius produktus?

Ar kutūros produkto vartojimas paskatino jį vartoti dar kartą?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą