Įvertinimas veiksmų, turinčių poveikį internetiniam apsipirkimui
Sveiki! Esu Simonas Vaškūnas, Vilniaus Verslo Kolegijos, verslo vadybos ir marketingo "Team Academy" programos trečio kurso studentas, kuris šiuo metu rašo baigiamąjį darbą apie savo įkurtą įmonę MB "Bonideco". Mūsų įmonė specializuojasi įvairių prekių, ypač baldų, prekyboje internetu. Norėdami geriau suprasti mūsų klientų poreikius ir tobulinti savo paslaugas, vykdome tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, kokios pardavimo skatinimo priemonės ir veiksmai labiausiai įtakoja apsipirkimą internete.
Kam skirta ši apklausa?
Apklausa skirta visiems asmenims, kurie bent kartą apsipirko internetinėje erdvėje. Jūsų nuomonė yra svarbi, nes padės mums sužinoti, kas yra svarbiausia mūsų klientams internetinėje parduotuvėje.
Apklausos informacija:
- Anonimiškumas: Jūsų atsakymai bus visiškai anonimiški ir bus naudojami tik moksliniais tikslais.
- Laikas: Anketos pildymas užtruks iki 5 minučių.
- Tikslas: Išsiaiškinti kokie veiksmai daro įtaką apsipirkimui internete bei kokios pardavimo skatinimo priemonės padėtų didinti pardavimus įmonėje.
Ačiū už jūsų laiką ir indėlį į mūsų tobulėjimą! Jūsų nuomonė padeda mums augti ir teikti geriausią patirtį mūsų klientams.