Įtraukusis ugdymas. Ugdymo įstaigos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimams: poreikiai ir galimybės.

Laba diena!

Esu antro kurso Įmonių administravimo studentė, ir šiuo metu rašau projektinį darbą tema: Įtraukusis ugdymas. Ugdymo įstaigos darbuotojų ir pedagogų kvalifikacijos tobulinimams: poreikiai ir galimybės.

Mano projekto tikslas yra išanalizuoti pedagogų ir mokyklos administracijos poreikį kvalifikacijos kėlimui, mokymams ir tobulinimuisi dirbant su specialiųjų poreikių vaikais. 

Anketa yra anoniminė ir skirta mokymosi tikslams.

Jūsų nuomonė yra labai svarbi!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokioje ugdymo įstaigos pakopoje Jūs dirbate?

2. Kokios yra Jūsų pareigos ugdymo įstaigoje?

3. Kokia Jūsų darbo patirtis?

4. Ar ugdymo įstaigoje,kurioje dirbate, mokosi specialiųjų poreikių vaikai?

5. Kaip manote ar turite pakankamai praktikos ir įgūdžių dirbti su specialiųjų poreikių vaikais?

6. Ar mokykla pritaikyta specialiųjų poreikių turintiems vaikams?

7. Ar jaučiate poreikį tobulinti kvalifikaciją?

8. Ar Jūs lankote kursus, mokymus, seminarus susijusius su įtraukiuoju ugdymu?

9. Ar ugdymo įstaiga skatina, motyvuoja darbuotojus kelti kvalifikaciją?

10. Ar mokykla suinteresuota, kad ne tik pedagogai, bet ir personalo darbuotojai dalyvautų mokymuose, seminaruose susijusiuose su įtraukiuoju ugdymu?

11. Kiek kartų per metus dalyvaujate kvalifikacijos tobulinimo veiklose?

12. Kuri iš nurodytų kliūčių Jums labiausiai trukdo tobulintis profesinėje srityje?

13. Kokie kvalifikacijos tobulinimo būdai Jums priimtiniausi?

14. Kas Jus motyvuotų tobulinti kvalifikaciją?

15. Jūsų nuomone, kokių kursų, mokymų stokoja ugdymo įstaigos personalas, pedagogai?