Įtraukusis specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdymas: x atvejo tyrimas

Gerbiamieji respondentai,

Esu Vilniaus kolegijos vaikystės pedagogikos III kurso studentė. Šiuo metu rengiu baigiamąjį darbą tema: „Įtraukusis specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų ugdymas: x atvejo tyrimas“. Dalyvavimas tyrime yra anonimiškas, duomenys bus išanalizuoti ir panaudoti tik tyrimo tikslais baigiamajame darbe. Pildydami apklausa užtruksite iki 5 min. Ačiū už jūsų skirta laiką prisidedant prie mano baigiamojo darbo.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų pedagoginio darbo stažas:

2. Jūsų išsilavinimas:

3. Jūsų kvalifikacinė kategorija:

4. Jūsų darbo patirtis dirbant su vaikais, kurie turi specialiųjų ugdymosi poreikių

5. Jūsų užimamos pareigos:

6. Ar per pastaruosius metus teko dalyvauti mokymuose ar seminaruose apie specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų ugdymą?

7. Kas padeda vaikui su specialiaisiais ugdymosi poreikiais Jūsų ugdymo įstaigoje?

8. Kokie vaikai su specialiųjų ugdymosi poreikiais ugdomi Jūsų ugdymo įstaigoje:

9. Ar Jums žinoma sąvoka įtraukusis ugdymas?

10. Kokie Jūsų nuomone yra esminiai įtraukiojo ugdymo bruožai?

11. Kaip manote, vaikai turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, turėtų būti ugdomi kartu integruojant juos su visais ar ne:

12. Kaip Jūs ugdote vaikus turinčius specialiųjų udymosi poreikių savo grupėje:

13. Kokios pagalbos sulaukiate savo ugdymo įstaigoje ugdant vaikus su specialaisiais ugdymosi poreikiais:

14. Kaip skatinate vaiko aplinkos gerovę:

15. Kokią pagalbą Jums suteikia ugdymo įstaigos specialistai:

16. Kaip bendradarbiaujama su specialųjų ugdymosi poreikių turinčio vaiko šeima:

17. Kaip Jūs apibūdintumėte įtraukiojo ugdymo sąvoka?