Išvykstamojo turizmo paslaugų rinkos tyrimas

Ką patartumėte kelionių agentūroms, kad jų paslaugos būtų paklausesnės?

  1. Daugiau laiko
  2. mažinti kelionių antkainius
  3. -
  4. Daugiau įvairovės, mažiau kvailų ir bukų reklamų
  5. Nežinau.
  6. sumazinti kainas,teikti kokybiskisnes paslaugas :)
  7. mažesnės kainos, ir orientuotis į tuos žmones kurie kelionems gali išleisti mazesnes sumas, juk ir jie nori keliauti. todel galetų trumpinti kelionių laikus, pigesnius viesbucius, del to sumazetų kainos.
  8. sugalvoti idomesni keliones laika
  9. nustatant kainas labiau atsizvelgti I ekonomikos pokycius
  10. Mažinti paslaugų kainas, siūlyti įvairesnius maršrutus.
  11. Siulyti akciju
  12. nezinau
  13. skirti daugiau demesio kokybei, atkreipti demesi i vartotoju pageidavimus
  14. daugiau reklamuotis, lyginti savo pasiulymu kainas su savarankiskai suorganizuotos keliones islaidomis ir pan. kad zmogus greiciau pamatytu ka jam geriau rinktis.
  15. geriau planuoti
  16. Nuleisti kainas, paįvairinti maršrutus, apnakvyndinti žmones pigiausiuose viešbučiuose, nes turistai juose tik išsimaudo ir permiega.
  17. siulyti pigesnius variantus.
  18. pasiūlyti lankstesnį kelionių organizavimą bei galimybę organizuoti keliones pagal kliento poreikius
  19. Įsiklausyti i VISUS klientų norus
  20. Didesnės pasirinkimo galimybes pačiam žmogui.
  21. Patarimu neturiu.
  22. mažinti paslaugų kainas
  23. mazinti kainas, paskirstyti laika
  24. nzn
  25. -
  26. Mazinti kainas, sudaryti palankesnes kainas studentams
  27. sumazinti paslaugu kainas
  28. Klientų paprašyti, jog parašytų kas kelionėje buvo įdomiausia, įsimintiniausia.
  29. b
  30. Kelionių agentūros galėtų pateikti žmonėms anketą, kurioje jie pareikštų savo kelionės lūkesčius ir norus. Tik po to, atsižvelgiant į klientų lūkesčius, pateikti keliones. Taip pat tūrėtų suteikti daugiau laisvo laiko.
  31. daugiau reiklamos, aukštesnė darbuotojų kvalifikacija, patrauklios kainos ir kelionių pasiūlymai
  32. pasiūlyti įvairesnių kelionių, ne tik pasivaikščiojimus po muziejų, tačiau parodyti ir atskleisti šalies ypatumus, įdomybes, parodyti kitą veidą, išskirtinumus.
  33. leisti klientams dalyvauti marsruto sudaryme ir laiko planavime
  34. Mazinti kainas
  35. Nieko
  36. mazinti kainas
  37. -
  38. Nerengti nuobodžių kelionių, apsiribojančių tik prabangiais viešbučiais.
  39. Siulyti ivairesniu kelioniu, daugiau skirtingu marsrutu.
  40. didesne pasiula, akcijas
  41. Mažinti kainas
  42. Gal būt sumažinti savo uždarbio kainą, taip daugiau klientų į juos kreiptųsi
  43. Neturiu ką paslūlyti, nesinaudoju kelionių agentūromis
  44. Siltas ir asmeniskas bendravimas su klientu. Nesukciavimas. Realios informacijos pateikimas realiu laiku.
  45. jos ir taip gana paklausio, bet galetu daryt apklausas labiausiai norimas aplankyti vietas
  46. Kainos sumazinima, kokybes uztikrinima
  47. Suteikti keliautojui kelionėje daugiau savarankiškumo - kelionės grafiko ir maršruto susidarymo prasme.
  48. mazinti kainas,
  49. Neturiu pasiūlymų
  50. Mažinti kainas, planuoti keliones atsižvelgiant į kintančius žmonių poreikius
  51. c
  52. siūlyti daugiau galimų maršrutų toje pačioje šalyje, arba asmeniui leisti pačiam pasirinkti ką jis nori aplankyti kelionės metu
  53. mazinti kainas,
  54. Mažinti kainas
  55. Mažinti kainas
  56. Mažinti kainas
  57. taip
  58. mažinti kainas
  59. Nieko
  60. neapgaudinieti zmoniu
  61. Atsižvelgti ne vien tik į vidutinės ir aukštesnės klasės klientus, bet ir į jaunimą. Nėra tekę matyti Lietuvoje agentūros, kuri užsiimtų kelionių organizavimu studentams. O juk studentai ypatingai daug keliauja ir juos būtų įmanoma suvilioti pigesnėmis kainomis. Be to, nėra jokio įtraukimo, visi siūlomi maršrutai yra nuobodūs. Kelionių programose turėtų būti įtraukta daugiau atrakcijų. Jei siūloma kelionė į Italiją, kodėl gi nepasiūlius picos kepimo pamokėlės, ar vyno degustacijos, tradicinių šokių pamokos ir pan.? Agentūroms trūksta inovacijų...
  62. Atsižvelgti ir į mažumos nuomonę.
  63. Leisti žmonėms rinktis tarp daugiau maršrutų kur keliauti arba tiesiog leisti patiems sudaryti sąrašą ką jie nori toje šalyje pamatyti.
  64. Keisti savo darbo strategiją atsižvelgiant į tai,kad žmonės vis dažniau keliauja savarankiškai
  65. Subalansuoti kaino ir kokybės santykį
  66. Labiau atsizvelgti i zmoniu poreikius , rengti keliones panasaus amziaus zmonems , pateikti kokias nors nuolaidas , priimti zmoniu pasiulymus siek tiek pakeisti marsruta ir pan. .
  67. Siūlyti ką nors laaabai originalaus, neįprasto, tačiau už prieinamą kainą.
  68. Daryti daugiau akciju
  69. prisitaikyti prie zmoniu noru
  70. Labiau būti suinteresuotiems į kliento lūkesčius, o ne į savo kišenę.
  71. 6
  72. nezinau
  73. Geresne kokybe už mažesne kaina :)
  74. Mažinti kainas, platinti kelionių pasirinkimą