Ištirti verslo perkėlimo į interneto erdvę galimybes Lietuvoje
Vilniaus Verslo Kolegijos Aukštųjų neuniversitetinių mokslų programos verslo vadybos bakalauro studijų pakopos studentas Ramūnas Anusauskas atlieka tyrimą, kurio tikslas – išsiaiškinti, ar Lietuvos įmonių įvairių grandžių vadovai yra suinteresuoti ir mato potencialias galimybes perkelti savo verslą į interneto erdvę. Būsiu dėkingas, jeigu dėmesingai atsakysite šį klausimyną. Jis – anoniminis, pasirašyti nereikia. Tačiau prieš pradėdami atsakinėti, atidžiai perskaitykite toliau pateiktą informacinį tekstą.
Sparčiai vystantis technologijoms jos imamos naudoti vis daugiau sričių, viena iš jų yra verslas. Sukurtas kaip akademinio elito bendravimo priemonė, internetas greitai buvo pastebėtas verslininkų. Ir štai jau kalbame apie el.prekybą, el. verslą, el. pinigus, el. vyriausybes. El.komercija ir el. verslas – neseniai į apyvartą patekę terminai. Vis daugiau kompanijų siekia savo versle naudoti Internetą, kadangi jis suteikia daug galimybių organizacijai ir vartotojui, taigi, ši tema darosi vis aktualesnė visame pasaulyje. Nors Lietuvoje el. komercija dar neįsibėgėjo, vis dėl to ji jau po truputį vystosi ir įgauna pagreitį. Atsiranda vis daugiau firmų, turinčių savo puslapius Internete, kuriuose jos reklamuoja savo produkciją, taip leidžia ją ten užsisakyti, o apmokėjus pristato į namus. Tačiau pasaulyje daug organizacijų nebeįsivaizduoja savo veiklos be interneto, kadangi jis suteikia galimybę mažinti kaštus reklamos bei dokumentų tvarkymo srityse, pagreitinti prekių ir paslaugų patekimą į rinką, lanksčiau reguliuoti kainas, atsižvelgiant į aplinkos sąlygas, bei daug kitų dalykų, dėl kurių gamintojas laimi.
Taigi – kokia padėtis Jūsų įmonėje? Atsakydami į žemiau pateiktus klausimus pažymėkite tinkamiausią variantą.
Iš anksto dėkoju.