Išpardavimų akcijų reklamos poveikis vartotojų apsisprendimui pirkti

Esu Vilniaus universiteto vadybos ir verslo administravimo kurso studentė. Atlieku tyrimą apie išpardavimų akcijų reklamos poveikį vartotojams. Maloniai prašau atsakyti į anketos klausimus. Jūsų nuomonė padės išsiaiškinti, kokį poveikį išpardavimų akcijų reklama daro vartotojų apsisprendimui pirkti. Pažymėkite Jums priimtinus atsakymus. Iš anksto dėkoju!

Jūsų amžius

Jūsų lytis

Jūsų išsilavinimas

Jūsų pagrindinis užsiėmimas

Jūsų mėnesio pajamos (atskaičius mokesčius)

Ar perkate išpardavimų akcijų metu?

Kaip dažnai per metus perkate išpardavimų akcijų metu?

Ar laukiate išpardavimo akcijos norėdami pigiau įsigyti prekę?

Artėjant išpardavimo akcijai, Jūs:

Kokiu būdu dažniausiai sužinote apie naują išpardavimų akciją?

Išgirdę apie naują išpardavimo akciją, Jūs:

Kuo Jus vilioja išpardavimų akcijos?

Ko tikitiės iš išpardavimų akcijų?

Ar esate patenkinti išpardavimų akcijų metų įsigytomis prekėm?

Ar visų parduotuvių organizuojamos išpardavimų akcijos Jus vilioja vienodai?

Kokių parduotuvių išpardavimų akcijos Jus vilioja labiausiai?

Ar išpardavimų akcijų reklamose skelbiamos prekių kainos atitinka realybę?

Ar išpardavimų akcijos reklama daro įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti?

Išpardavimų akcijos - tai

Jūsų asmeninė nuomonė apie parduotuvių vykdomas išpardavimų akcijas

  1. kai kada galima rastib reikalingų daiktų rubų už mažesnę kainą man patinka
  2. Labai gerai, kad tokios yra. Vieniems pasitarnauja, kitiems nelabai. Manau didziajai zmoniu grupei, ispardavimai tikrai labai naudinga.
  3. Kartais tai yra gera proga įsigyti neblogų dalykų pigiau.
  4. pardavimu skatinimas ir nieko daugiau :)
  5. Kuo daugiau akciju, tuo didesnis pasirinkimas.
  6. Manau, kad per ispardavimo akcijas prekes nupiginamos iki savo tikrosios, realiosios kainos, todel pardavejai nieko nepraranda ir tuo paciu pritraukia daugiau klientu.
  7. Manipuliacijos.
  8. Kiekvienas nori gauti maksimalų pelną už minimalias pastangas, o akcijų skelbimas, kaip tik tam ir sudaro prielaidą. Dažnai daikto nelabai ir reikia, bet tarsi kaina viliojanti. O kartu dar įsigyji ir neakcijinių prekių. Tai tokia situacija kai 2 subjektai tarsi susitaria , kad vienas apgaudinėja kitą;)
  9. Kiekvienas nori gauti maksimalų pelną už minimalias pastangas, o akcijų skelbimas, kaip tik tam ir sudaro prielaidą. Dažnai daikto nelabai ir reikia, bet tarsi kaina viliojanti. O kartu dar įsigyji ir neakcijinių prekių. Tai tokia situacija kai 2 subjektai tarsi susitaria , kad vienas apgaudinėja kitą;)
  10. Parduotuvese kainos taip "užkeltos", kad be akcijos pirkti tiesiog neapsimoka. Nei drabuziu, nei avalynes kainos neatitinka kokybes, todel tik akciju metu galima ta skirtuma sumazinti.
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą