Išpardavimų akcijų reklamos poveikis vartotojų apsisprendimui pirkti
Esu Vilniaus universiteto
vadybos ir verslo
administravimo kurso
studentė. Atlieku tyrimą
apie išpardavimų akcijų
reklamos poveikį
vartotojams.
Maloniai prašau atsakyti į
anketos klausimus. Jūsų
nuomonė padės išsiaiškinti,
kokį poveikį išpardavimų
akcijų reklama daro
vartotojų apsisprendimui
pirkti. Pažymėkite Jums
priimtinus atsakymus. Iš
anksto dėkoju!
Jūsų amžius
Jūsų lytis
Jūsų išsilavinimas
Jūsų pagrindinis užsiėmimas
Jūsų mėnesio pajamos (atskaičius mokesčius)
Ar perkate išpardavimų akcijų metu?
Kaip dažnai per metus perkate išpardavimų akcijų metu?
Ar laukiate išpardavimo akcijos norėdami pigiau įsigyti prekę?
Artėjant išpardavimo akcijai, Jūs:
Kokiu būdu dažniausiai sužinote apie naują išpardavimų akciją?
Išgirdę apie naują išpardavimo akciją, Jūs:
Kuo Jus vilioja išpardavimų akcijos?
Ko tikitiės iš išpardavimų akcijų?
Ar esate patenkinti išpardavimų akcijų metų įsigytomis prekėm?
Ar visų parduotuvių organizuojamos išpardavimų akcijos Jus vilioja vienodai?
Kokių parduotuvių išpardavimų akcijos Jus vilioja labiausiai?
Ar išpardavimų akcijų reklamose skelbiamos prekių kainos atitinka realybę?
Ar išpardavimų akcijos reklama daro įtakos Jūsų apsisprendimui pirkti?
Išpardavimų akcijos - tai
Jūsų asmeninė nuomonė apie parduotuvių vykdomas išpardavimų akcijas
- kai kada galima rastib reikalingų daiktų rubų už mažesnę kainą man patinka
- Labai gerai, kad tokios yra. Vieniems pasitarnauja, kitiems nelabai. Manau didziajai zmoniu grupei, ispardavimai tikrai labai naudinga.
- Kartais tai yra gera proga įsigyti neblogų dalykų pigiau.
- pardavimu skatinimas ir nieko daugiau :)
- Kuo daugiau akciju, tuo didesnis pasirinkimas.
- Manau, kad per ispardavimo akcijas prekes nupiginamos iki savo tikrosios, realiosios kainos, todel pardavejai nieko nepraranda ir tuo paciu pritraukia daugiau klientu.
- Manipuliacijos.
- Kiekvienas nori gauti maksimalų pelną už minimalias pastangas, o akcijų skelbimas, kaip tik tam ir sudaro prielaidą. Dažnai daikto nelabai ir reikia, bet tarsi kaina viliojanti. O kartu dar įsigyji ir neakcijinių prekių. Tai tokia situacija kai 2 subjektai tarsi susitaria , kad vienas apgaudinėja kitą;)
- Kiekvienas nori gauti maksimalų pelną už minimalias pastangas, o akcijų skelbimas, kaip tik tam ir sudaro prielaidą. Dažnai daikto nelabai ir reikia, bet tarsi kaina viliojanti. O kartu dar įsigyji ir neakcijinių prekių. Tai tokia situacija kai 2 subjektai tarsi susitaria , kad vienas apgaudinėja kitą;)
- Parduotuvese kainos taip "užkeltos", kad be akcijos pirkti tiesiog neapsimoka. Nei drabuziu, nei avalynes kainos neatitinka kokybes, todel tik akciju metu galima ta skirtuma sumazinti.