Interneto įtaka turizmui
Gerbiamieji,
Ši anketa skirta ištirti, kokie interneto kanalai efektyviausi skatinant tarptautinio turizmo plėtrą.
Anketa yra anoniminė, o gauti apklausos duomenys bus naudojami tik šiame moksliniame tyrime.
Perskaitykite klausimą ir visus jo atsakymų variantus. Jums priimtiną atsakymo variantą pažymėkite.
Iš anksto dėkoju.
1. Jūsų lytis
2. Jūsų amžius
3. Pajamos per mėnesį
4. Ar dažnai naudojatės internetu
5. Kaip dažnai atostogaujate užsienyje
6. Planuodami kelionę jūs
Įveskite savo variantą..
- uzsienyje neatostogauju, o Lietuvoje trumpalaikes dazniausiai dienos poilsis, kuriam nereikia planu, o tik marsruto.
- patarimai/pakvietimai iš draugų
- Draugai
- O kas sakė, kad aš planuoju savo kelionę? Nusiperki bilietą ir važiuoji. O ten jau bus kaip bus. Važiuoju kur noriu, matau ką sutinku.
7. Ar planuodami kelionę naudojatės paieškos sistemomis, pvz. google.com
8. Ar planuodami kelionę naudojatės socialiniais tinklais, pvz. facebook.com
9. Ar planuodami kelionę ieškote informacijos youtube.com internetiniame puslapyje
10. Ar naršydami internete ir planuodami kelionę peržiūrite pateikiamą video medžiagą apie šalį ar paslaugą
11. Kurie informacijos šaltiniai jums yra aktualiausi
Kiti šaltiniai (įveskite žemiau)
- nesinaudoju
- Draugu rekomendacijos
- delfi
- ryanair.com, wizzair.com
- yra dar dešimtys keliautojų forumų tiek Lietuvos, tiek užsienio, kur pateikiama aktualiausia informacija, pvz. kur galima apsigyvent, kainos/išlaidos vietoje, kur tikrai verta nuvykt, o ne pagal reklaminę medžiagą..
- Pažiūriu ar ten nėra karo.
- Portalai, kuriuose keliautojai aprašo patikusias aplankytas vietas.
- booking.com, tripadviser
- Forumuose pateikiama informacija