Interneto atsiliepimų platformų įtaka vartotojų pasirinkimui: viešbučių svečių apklausa

Sveiki, esu 3 kurso viešbučių vadybos studentas. Šiuo metu rengiu baigiamajį bakalauro darbą ir kviečiu dalyvauti tyrime, kurio metu bus siekiama išsiaiškinti veiksnius, kurie įtakoja svečius pasirenkant viešbutį.

Dėkoju, kad sutikote dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė labai svarbi suprasti interneto atsiliepimų platformų įtaką vartotojų sprendimų priėmimui viešbučių industrijos kontekste. Prašome skirti kelias minutes ir pateikti savo vertingą nuomone. Kaikuriuose klausimuose galimi keli atsakymų variantai.

Anketa yra anoniminė, gauti atsakimai bus analizuojami tik mokslo pagrindais bei apklausos rezultatams analizuoti.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Lytis:

2.Amžius:

3.Gyvenamoji šalis:

4.Užimtumas:

5.Kurias interneto atsiliepimų platformas dažniausiai naudojate ieškodami viešbučių prieš rezervuojant? (Pasirinkite visus, kurie tinka

6.Kaip dažnai skaitote interneto atsiliepimus prieš rezervuojant viešbutį?

7.Kaip vertinate interneto atsiliepimų svarbą renkantis viešbutį?

8.Kiek pasitikite interneto atsiliepimais renkantis viešbutį?

9.Ar kada nors pakeitėte viešbučio rezervacijos sprendimą remdamiesi interneto atsiliepimais?

10.Kokie konkretaus interneto atsiliepimo aspektai įtakoja jūsų sprendimą rezervuoti viešbutį? (Pasirinkite visus, kurie tinka)

11.Kaip vertinate interneto atsiliepimų patikimumą skirtingose platformose?

12.Kiek tiksliai ,jūsų nuomone, interneto atsiliepimai atspindi klientų patirtį viešbutyje?

13.Ar kada nors parašėte internetinį atsiliepimą apie viešbutį, kuriame apsistojote?

14.Jei parašėte atsiliepimą, kas paskatino tai padaryti? (Pasirinkite visus, kurie tinka)

15.Kaip nuo 1 iki 10 vertinate savo bendrą patirtį šiame viešbutyje?

16.Papildomi komentarai: Ar norite pasidalinti papildoma informacija apie savo patirtį su interneto atsiliepimų platformomis ir viešbučių pasirinkimu?