Internetinis fotografijos produkto marketingas

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Koks jūsų amžius?

Kur dažniausiai pastebite fotografus, jų siūlomas paslaugas ar darbus?

Ar naudojatės fotografų teikiamomis paslaugomis?

Jeigu taip, kokiomis paslaugomis naudojatės?

Ar teko fotografo darbus pirkti internetu?

Jeigu taip, kokius darbus teko pirkti?

Kaip dažnai tenka įsigyti fotografo darbus/darbą internetu?

Kokių kanalų pagalba dažniausiai pastebite, surandate fotografus?

Ar tenka naudojantis paieškos sistemomis (Google, Yahoo, MSN ir t.t.) netikėtai surasti fotografų tinklapius?

Jei taip, kaip dažnai paspaudžiate ant nuorodos vedančios į fotografo tinklapį?

Jūsų manymu kokią svarbą turi fotografo vardui ir darbams, internetinis tinklapis?

Skelbiama fotografo informacija (vardas, darbai, naujienos) socialiniuose tinklapiuose (Facebook, Twitter, Linkedin ir t.t.):

Jeigu jus sudomina tokie skelbimai, kaip dažnai atkreipiate dėmesį ir paspaudžiate ant nuorodos? Jeigu per 1 dieną parodomi 5 tokie skelbimai (skirtingi)

Socialiniuose tinklapiuose paspaudus ant nuorodos vedančios į fotografo profilį, kokios informacijos tikitės?

Socialiniuose tinklapiuose paspaudus ant nuorodos vedančios į fotografo profilį, kokios infmacijos ieškote pirmiausia?

Ar tenka skaityti ir ar sekate fotografų(-o) vedamą internetinį dienoraštį (BLOG)?

Jeigu taip, kokios inforrmacijos ieškote skaitydami fotografo blog'ą?