Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
150
prieš daugiau nei 15m.
Žymės
reklama
internetas
efektyvumas
slipsius
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
Internetinės reklamos efektyvumo tyrimas
Sveiki, esame ISM Vadybos ir ekonomikos studentai. Atliekame apklausą, kurios tikslas ištirti internetinės reklamos efektyvumą. Apklausa yra anonimiška. Labai ačiū už Jūsų atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami
1. Kokie reklamų tipai, Jūsų nuomone, yra efektyviausi?
 ✪
Televizijos
Radijo
Spaudos
Internetinė
Lauko
2. Kokie reklamų tipai dažniausiai atkreipia Jūsų dėmesį?
 ✪
Jei nepažymėjote internetinės reklamos pereikite prie klausimo nr. 15
Televizijos
Radijo
Spaudos
Internetinė
Lauko
3. Kokias emocijas Jums sukelia internetinė reklama?
Susidomėjimą
Susierzinimą
Pasipiktinimą
Jaučiatės sutrikdytas
Nekelia emocijų
4. Su kuriais iš šių internetinės reklamos tipų esate susidūrę?
Tekstinės
Baneriai (langai su logotipu, jpg ar žodinėmis nuorodomis)
Plaukiančios reklamos (reklaminės juostos, paprastai internetinio puslapio viršuje)
Spam mailing
Iššokančios (pop-ups)
Kontekstinės (facebook.com, google.com dešinėje pusėje)
Video
5. Su kuriuo internetinės reklamos tipu susiduriate dažniausiai?
Tekstinės
Baneriai (langai su logotipu, jpg ar žodinėmis nuorodomis)
Plaukiančios reklamos (reklaminės juostos, paprastai internetinio puslapio viršuje)
Spam mailing
Iššokančios (pop-ups)
Kontekstinės (facebook.com, google.com dešinėje pusėje)
Video
6. Kokiuose internetiniuose puslapiuose, Jūsų manymu, reklama lengviausiai pasiekia vartotoją?
Socialiniai puslapiai (facebook.com ir kt.)
Spaudos/naujienų
Žaidimų
Resursų/paieškos (google.com ir kt.)
7. Kurie iš pateiktų reklamos tipų dažniausiai susilaukia Jūsų dėmesio?
Tekstinės
Baneriai (langai su logotipu, jpg ar žodinėmis nuorodomis)
Plaukiančios reklamos (reklaminės juostos, paprastai internetinio puslapio viršuje)
Spam mailing
Iššokančios (pop-ups)
Kontekstinės (facebook.com, google.com dešinėje pusėje)
Video
8. Kokie veiksniai lemia Jūsų susidomėjimą konkrečia reklama?
Idėja
Pateikimas
Temos aktualumas
Turinys
Sąsajos su darbu, laisvalaikiu
Laiko veiksnys
9. Kokie reklamų bruožai dažniausiai pritraukia Jūsų dėmesį?
Idėja
Grafika
Dizainas
Muzikinis fonas
Video pateikimas
Antraštės
Nuotraukos/paveikslėliai
10. Ar dažnai susiduriate su reklama, kuomet lieka neaiški reklamos žinutė?
Dažnai
Retai
Niekada
11. Ar tenka susidurti su reklama, kuri "iššaukia" poreikį ją analizuoti?
Taip, tenka gana dažnai
Kartais
Netenka
Neatkreipiau dėmesio
12. Kokia, Jūsų manymų, turėtų būti efektyvi reklama?
Žaisminga
Aktuali
Sarkastiška
Erotiška
Neįprasta
Kita
12. a) Jei 12 klausime pažymėjote kita, tuomet įrašykite kokia tai tūrėtų būti reklama.
13. Ar Jūs priskirtumėte save grupei žmonių, kuriems internetinė reklama buvo naudinga?
Taip
Ne
Nežinau
14. Ar galėtumėte internetinę reklamą priskirti prie netradicinių reklamos būdų?
Taip
Ne
Nežinau
15. Jūsų lytis
 ✪
Vyras
Moteris
16. Jūsų amžius
 ✪
16-19
20-21
22-25
> 26
17. Jūsų išsilavinimas
 ✪
Pagrindinis
Vidurinis
Profesinis
Nebaigtas aukštasis
Aukštasis (bakalauras)
Aukštasis (magistras)
18. Jūsų specialybė
 ✪
Ekonomika
Medicina
Verslo vadyba
Inžinerija
Informatika
Teisė
Kita
19. Kuriame mieste gyvenate?
 ✪
Vilniuje
Kaune
Klaipėdoje
Šiauliuose
Panevėžyje
Kita
Pateikti