Internetine reklama

Naujųjų technologijų įtaka reklamos skleidimui. Niekas kitas geriau, nei virtualios erdvės vartotojai negalėtų įvertinti savo patyrimą reklamos internete pokyčių atžvilgiu. Norint įvertinti pokyčius, svarbu atrinkti respondentus, kurie naudojasi internetu ilgiau nei metus. Tyrimu siekiama išsiaiškinti vartotojų požiūrį į internetinę reklamą, jų pasitikėjimą šia reklamos forma.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kaip vertinate reklamos internete paplitimą?

2. Kaip vertinate reklamos internete pokyčius?

3. Kokias žinote internetinės reklamos rūšis?(atsakykite remdamiesi savo patirtimi)

4. Matydami reklamą ką greičiausiai įsimenate:

Jei 4 klausime pažymėjote

5. Jūs atkreipiate dėmesį į interneto reklamą, jei ji(pažymėkite 3 tinkamus CTRL mygtuko pagalba):

6.Pateikite vienos įsimintiniausios internete reklamos pavyzdį.(aprašykite siužetą ir prekę

7. Kurie iš šių frazių geriausiai atspindi Jūsų požiūrį į interneto reklamą?

8.Su kuriomis iš reklamos rūšių esate susidurę paskutiniuoju metu, kurias laikote naudingomis?(CTRL)

Jei 8 klausime pažymėjote ""kita", patikslinkite:

9. Jūsų mėnesio pajamos vienam šeimos nariui:

10. Jūsų veiklos sritis(galite žymėti kelias CTRL):

Jei10 klausime pažymėjote ""kita", patikslinkite

11. Jūsų amžius:

12. Jūsų lytis:

Dekoju uz atsakymus :), galite irasyti savo pastabas desineje -->