Internetas – XXI a. reklamos priemonių lyderis

Maloniai prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Tinkamą atsakymo variantą paryškinkite. Gauti duomenys bus panaudoti darbe tik apibendrinta statistinių duomenų forma. Anketos anonimiškumą garantuoju. Tikiuosi Jūsų nuoširdžių atsakymų.
Rezultatai yra viešai prieinami

1.Jūsų lytis?

2.Kiek Jums metų?

3.Koks Jūsų išsilavinimas?

4.Kokioje vietovėje gyvenate?

5. Kaip dažnai naudojates internetu?

6.Kiek laiko per dieną praleidžiate naršydami internete?

7. Internetą dažniausiai naudojate.... :

8. Su kuriuo internetinės reklamos tipu susiduriate dažniausiai?

9.Kokiuose internetiniuose puslapiuose, Jūsų manymu, reklama lengviausiai pasiekia vartotoją?

10.Ar esate socialinio tinklapio facebook. com vartotojas?

11.Iš kur sužinote apie naujus gaminius ir teikiamas paslaugas?

12.Ar pritariate nuomonei, kad reikia ryboti erotinio pobūdžio reklamą?

13.Kuriais reklamos kanalais publikuojama reklama Jums turi didžiausią įtaką?

14.Kokio pobūdžio reklamą laikote patraukliausia informacijai apie naują ar egzistuojančią paslaugą rinkoje sužinoti?

15.Pasirinkite Jus labiausiai erzinantį reklamos pobūdį :

16.Ar dažnai paspaudžiate reklamuojamą nuorodą internete?