INTERAKTYVIŲ GRINDŲ EFEKTYVUS PANAUDOJIMAS IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGOJE (turintiems šią priemonę)

10. Kokie veiksniai, Jūsų nuomone, gali skatinti arba trukdyti interaktyvaus ugdymo priemonių (taip pat ir interaktyvių grindų) taikymo plėtrai ikimokykliniame ugdyme?

  1. Gali trukdyti vaikų amžiaus neatitinkantys žaidimai ir užduotys.
  2. Interaktyvių ugdymo priemonių kiekis, žinių, kompetencijų stoka, IT raštingumas, laiko trūkumas, motyvacija, administracijos palaikymas ir skatinimas, sąlygų tobulėjimui sudarymas, nenoras tobulėti ir tobulinti ugdymo procesą. Kai kurioms auklėtojoms, ypač vyresnio amžiaus, sunku įsijungti kompiuterį. Joms reikalinga nuolatinė pagalba. Tai kitos technologijos jas tik dar labiau atbaido. Tad čia dar reikalingas ir kolegų bendravimas ir bendradarbiavimas. Nesudaromos sąlygos čia ir dabar naudotis šia priemone, reikia labai derintis.
  3. ŠalintiPakankamas priemonių kiekis, IKT kompetencijos, Informacinis raštingumas, pasitikėjimas savimi ir kolegomis, bendradarbiavimas su kolegomis, administracijos skatinimas ir palaikymas, pačių auklėtojų noras tobulėti ir naudoti savo veiklose IKT, inovacijų ir pokyčių vengimas.
  4. Nesijaučiu pakankamai stipri IT naudojime, tai galbūt ir trukdo. Galbūt reikia skirti laiko pasiruošimui.
  5. Finansiniai ištekliai, šiuolaikinių IT išmanymo didinimas, pedagogų kvalifikacija, pedagogų pasirengimas ir įgūdžiai naudotis IKT, IKT raštingumas, mokėjimas naudotis kompiuterio technine ir programine įranga, interneto paslaugomis, suinteresuotumas veikti šiuolaikiškai, išmaniai, interaktyviai, pedagogų bendradarbiavimas, mokymų stoka, negebėjimas valdyti informacines technologijas, sąlygų pedagogų tobulėjimui nesudarymas, nenoras naudotis siūlomomis technologijomis dėl amžiaus, iš dalies tėvų (globėjų) suinteresuotumas (bet tai nėra labai reikšmingas veiksnys).
  6. Pakankamas priemonių kiekis, IKT kompetencijos, Informacinis raštingumas, pasitikėjimas savimi ir kolegomis, bendradarbiavimas su kolegomis, administracijos skatinimas ir palaikymas, pačių auklėtojų noras tobulėti ir naudoti savo veiklose IKT, inovacijų ir pokyčių vengimas.
  7. Kompetencijos naudotis IKT, programine įranga, kūrybiškumas, inovatyvumas, motyvacija, tinkamas IKT priemonių kiekis, administracijos skatinimas, palaikymas, pedagogų dalinimasis savo patirtimi ir bendradarbiavimas.
  8. (Ne)noras ugdymo procesą daryti patrauklesnį, įdomesnį; išmaniųjų priemonių, kompiuterių valdymo (ne)išmanymas; (ne)turėjimas reikiamų kompetencijų; baimė/drąsa naudotis išmaniosiomis technologijomis; priemonių trūkumas (pvz., turime vieną išmaniąją lentą, vienas interaktyvias grindis, gal būtų bent 2-3 tai dažniau naudotumėmės); (ne)sudarymas sąlygų mokytis, lankyti seminarus, mokymus, nes dabar labai sunku išvykti į tokius renginius.