INTERAKTYVIŲ GRINDŲ EFEKTYVUS PANAUDOJIMAS IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGOJE (turintiems šią priemonę)

4. Kokias ir kaip dažnai naudojate interaktyvias ugdymo/-si priemones kuriant ugdymo veiklas?

  1. Naudojame pagal vaikų poreikius, įvairių temų mokymui, įsisavinimui. Tai šviesos stalas, interaktyvi lenta, Bitutė robotas, šviesos rėmeliai, planšetės.
  2. Planšetę, interaktyvią lentą, kompiuterį, interaktyvias grindis. Interaktyvias lentas - į savaitę 3 kartus (rytinėje mankštoje). Planšetę - 2 kartus per 2 savaites. Kompiuterį - pagal poreikį. Interaktyvias grindis - 1 kartą per mėnesį. Ugdymas vyksta kiekvieną dieną paveikslėliais, knygomis, diskusijomis, pokalbiais.Vaikams patinka IT technologijos, greičiau prisiima informaciją.
  3. Smart lentą naudoju ryto rato metu, kiekvieną dieną. Vaikai užsirašo savo vardą, atlieka pagal temą įvairias užduotis skirtas matematikai, kalbai, aplinkos pažinimui. Kelias dienas per savaitę laisvu laiku patys pasirenka piešimo, žaidimų funkcijas. Taip pat naudojame išmaniąsias bitutes, kurios ugdo vaikų loginį mąstymą, moko programavimo pradžiamokslio. Bitučių kilimėlį susikuriu pagal aktualią temą. Bitutes naudoju 4-5 kartus per mėnesį. Vaikai savarankiškai naudoja pagal poreikį. Išmaniąsias grindis naudoju muzikos užsiėmimų metu. Ryto rato metu dažnai grupinius darbus atliekame komandomis. Vaikai mokosi priimti sprendimus, padeda vieni kitiems, mokosi bendravimo ir bendradarbiavimo. Veikdami centruose tariasi dėl reikiamų priemonių, pasiruošia darbo vietą, patys ieško reikiamos informacijos, susitvarko. Dauguma vaikų yra aktyvūs, noriai komunikuoja, drąsiai naudojasi ineraktyviomis priemonėmis. Interaktyvi Smart lenta, interaktyvios grindys, kompiuteris, ausinės; garso kolonėlė; išmanioji bitutė. Visas priemones naudojame ugdymo procesui paįvairinti. Naudojame pagal poreikį. Ugdymo procese dažnai taikau informacines technologijas. Tai yra gana veiksminga priemonė tobulinant ugdymą ir siekiant ugdymo kokybės. Tobulėja vaiko savivoka, atsakomybė už save ir kitus, socialinis elgesys, pažinimas ir problemų sprendimas, loginis mąstymas, kalbos raida ir meninė kompetencija. IT nėra įrankis, reikalaujantis sutelkti daug fizinių jėgų. Tai įrankis tinkantis skatinti fizinę raidą kitokiais metodais. Naudodamiesi klaviatūra, kišdami kompaktinį diską į diskasukį, naudodami valdiklį, judindami kompiuterinę pelę, vaikai lavina judesių koordinaciją, lavinama smulkioji motorika. ikydami inter
  4. Naudoju kompiuterį ieškant informacijos veiklai, demonstruojant vaizdinę medžiagą. Išmaniąsias technologijas naudoju kartą-du per mėnesį.
  5. Naudojame kompiuterį, multimediją, fotoaparatus, kompiuterinius žaidimus ir programas, interaktyvias grindis, Smart interaktyvią lentą. Ypač sėkmingai naudojamas interaktyvių grindų įrenginys „Funtronic”, kuris papildo ugdymo procesą įdomiais interaktyviais žaidimais. Jų turime apie 50.
  6. Kompiuteris, multimedija, interaktyvios grindys, interaktyvūs žaidimai, programos, žaislai.
  7. Dažniausia priemonė yra kompiuteris ir multimedija, kurie tampa kasdieniais auklėtojo palydovais. Dažniausiai naudojama kaip demonstravimo priemonė. Tačiau ir vaikams sudaromos sąlygos žaisti skaitmeninius žaidimus, kurie paįvairina veiklas. Kiek rečiau naudojame išmaniąsias grindis, kurios padeda sudominti vaikus ne tik spalvingais paveiksliukais, bet ir tuo, kad vaikas gali nevaržomas judėti. Skaitmenines priemones naudojame bent 1-2 kartus per savaitę. Jas naudojam demonstravimui, užduočių atlikimui, vertinimui, filmų žiūrėjimui, įv. vaizdų peržiūrai. Interaktyvias grindis naudojame judėjimo skatinimui, bet tuo pačiu ugdome ir tokias kompetencijas, kaip skaičiavimas, emocijų pažinimas, aplinkinio pasaulio pažinimas ir t. t.).
  8. Dažniausiai naudojamas kompiuteris ir multimedija (beveik kiekvieną dieną), taip pat turime veiklas su išmaniąja lenta, kur vaikams sudaromos galimybės veikti, atliekant įvairias užduotis su paveiksliukais, susipažįstant su sudėtingais dalykais, pvz., kūno sandara, geometriniais kūnais ir pan., išmaniosios lentos pagalba galima žiūrėti 3D vaizdo filmukus. Išmaniąją lentą naudojame daug rečiau, gal 1-2 kartus per mėnesį. Kartą per mėnesį taip pat stengiamės padirbėti ir su išmaniosiomis grindimis. Galimybės naudotis dažniau neturime, kadangi grindys ir lenta yra bendroje salėje, o grupių daug, kurios ateina į tą pačią salę ir sportuoti, ir dainuoti, vyksta įvairūs būreliai.