interaktyvių edukacinių vaizdo įrašų taikymo galimybės aukštosiose mokyklose

Šios apklausos tikslas – ištirti interaktyvių edukacinių vaizdo įrašų taikymo galimybes aukštosiose mokyklose, jų poveikį mokymosi kokybei bei akademiniams rezultatams. Surinkti duomenys prisidės prie Kauno technologijos universiteto, nuotolinio mokymosi informacinių technologijų studento (Eimantas Šimoniūtis) baigiamojo darbo rengimo. Dalyvavimas apklausoje yra anonimiškas ir atsakymai nebus viešinami. Prašome atsakyti į visus esančius klausimus apklausoje. Dėkojame už jūsų dalyvavimą ir nuomonę.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūs esate

2. Jūsų amžius

3. Jūsų kursas

4. Jūsų studijų programa

5. Kuri iš pateiktų mokymosi formų Jums yra priimtiniausia?

6. Kokie jūsų manymu yra nuotolinio mokymosi privalumai?

7. Kokie jūsų manymu yra nuotolinio mokymosi trūkumai?

8. Kokiu būdu norėtumėte, kad būtų pateikta mokomoji medžiaga?

9. Ar Jūsų studijuojamoje programoje pateikta mokomoji medžiaga yra interaktyvi?

10. Kaip dažnai studijų programoje naudojate interaktyvius elementus?

11. Kokie elementai edukaciniame turinyje labiausiai padeda išlaikyti dėmesį?

12. Kokie interaktyvūs elementai vaizdo įrašuose, jūsų nuomone, labiausiai padeda pasiekti geresnius akademinius rezultatus?

13. Kokius interaktyvius elementus rekomenduotumėte integruoti į paskaitas, kad jos būtų įdomesnės?

14. Ar manote, kad galimybė gauti grįžtamąjį ryšį vaizdo įrašuose (pvz., atsakymus į pateiktus klausimus ar testus) pagerina mokymosi rezultatus?

15. Ar manote, kad interaktyvūs edukaciniai vaizdo įrašai galėtų pagerinti akademinius rezultatus?

16. Kokių temų edukaciniai interaktyvūs vaizdo įrašai galėtų būti naudingi jūsų studijoms?

17. Kokie veiksniai lemia susidomėjimą edukaciniu turiniu?

18. Kokias mokomosios medžiagos problemas pastebite studijų programoje?

19. Ar sutiktumėte, jog interaktyvūs edukaciniai vaizdo įrašai galėtų būti dalis mokomosios medžiagos jūsų studijų programoje?

20. Kaip vertinate edukacinių interaktyvių vaizdo įrašų naudą jūsų mokymosi rezultatui?

21. Kaip manote, kokie technologiniai sprendimai būtų reikalingi siekiant sukurti veiksmingesnius interaktyvius vaizdo įrašus?

22. Ar norėtumėte turėti galimybę pasirinkti mokymosi tempą interaktyviuose vaizdo įrašuose?

23. Kokį poveikį turi interaktyvūs edukaciniai vaizdo įrašai studentų motyvacijai ir dalyvavimui paskaitose?

24. Kaip vertintumėte savo patirtį mokantis paskaitose, kuriose naudojami interaktyvūs vaizdo įrašai, palyginant su paskaitomis, kur jie nėra naudojami?