Instagram reklamos įtaka pirkimui
Gerb. Respondente,
Esu Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Leidybos ir Reklamos studijų II kursto studentė ir šiuo metu atlieku tyrimą apie Instagram socialiniame tinkle matomos reklamos įtaką pirkimui.
Ši apklausa yra visiškai anoniminė, joje neprašoma pateikti asmeninių duomenų, o surinkti duomenys bus naudojami tik rašto darbe. Numatoma anketos pildymo trukmė – iki 5min.
Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!
Jūsų lytis ?
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius?
Grafikas
Lentelė
Kiek laiko per diena praleidžiate Instagram platformoje ?
Grafikas
Lentelė
Ar dažnai atkreipiate dėmesį į reklamą socialiniam tinkle Instagram?
Grafikas
Lentelė
Kas Instagram platformoje matomos reklamos atkreipia Jūsų dėmesį?
Grafikas
Lentelė
Kokio tipo Instagram platformoje matoma reklamą dažniausiai atkreipiate dėmesį?
Grafikas
Lentelė
Kaip manote, ar Instagram platformoje matomos reklamos turi įtakos prekių ar paslaugų pasirinkimui?
Grafikas
Lentelė
Kokia įtaka Jums daro dažnai Instagram platformoje pasirodanti reklama?
Grafikas
Lentelė
Ar Jūs pasitikite informaciją, matoma Instagram reklamoje?
Grafikas
Lentelė
Ar esate nusipirkę prekę, kuri buvo reklamuojama Instagram platformoje?
Grafikas
Lentelė
Šiuo metu Jūs esate:
Grafikas
Lentelė
Kaip dažnai praleidžiate reklamą, matomą Instagram platformoje ?
Grafikas
Lentelė