Inovatyvios drabužių kolekcijos įvedimo į rinką tyrimas

Šia apklausa siekiama atlikti rinkos tyrimą - vartotojų poreikį naujai į rinką įvedamai drabužių kolekcijai „WEAR CREATIVITY“. Kolekcijos konsepcija – devėk tai, kaip tą dieną jautiesi. Nors drabužių kirpimas išlieka toks pat, bet jo spalvą, raštus, marginimus, galima keisti. Markerių ir dažų inovacija leidžia lengvai pašalinti piešinius ar užrašus nuo medžiagos, tiesiog išskalbus skalbimo mašinoje. Dėl šios inovacijos, jūs laisvai galite išreikšti savo kūrybiškumą ir originalumą, bet tuo pačiu turėti geros kokybės drabužį ir nešioti jį kaip bazinį garderobo elementą.

Klausimynas yra anonimiškas, tyrimo rezultatai bus apibendrinti ir panaudoti tik studijų tikslams. 

Inovatyvios drabužių kolekcijos įvedimo į rinką tyrimas

Lytis:

Amžius:

Gyvenamoji vieta:

Kita

  1. Gargždai

Pajamos:

Socialinis statusas:

Kita

  1. Bedarbis

Šeimyninė padėtis:

Ar turite vaikų?

Kaip dažnai pajuntate reikmę atsinaujinti garderobą, įvesti naujų drabužių?

Kokiose parduotuvėse apsipirkinėjate dažniausiai?

Kokių drabužių jūsų garderobe yra daugiausiai?

Ar laikote save kūrybiška, meniška asmenybe?

Ar laisvalaikiu užsiimate daile?

Kita

  1. Fotografija

Ar esate girdėję apie aprašyme minėtą inovaciją?

Už kokią pinigų sumą pirktumėte šį produktą? Į kainą įeitų balti oversized tipo marškinėliai su 5 skirtingų atspalvių markeriais.

Ar pirktumėte aprašytą inovatyvų produktą?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą