Finansinis rezultatas Pelnas Investicijų grąža Pelno ir sąnaudų santykis Išlaidų sumažėjimas Pardavimų ir pelno santykis Pajamos Didėjantis pelningumas per paskutinius n metus Radikalus dabartinių pajamų augimas Finansavimo suma pritraukta moksliniams tyrimams Pelningumas lyginant su sektoriaus vidurkiu Įtaka rinkai Santykinis rinkos dalies augimas lyginant su konkurentais Inovacijų suteiktos galimybės ateityje (ar seną produktą pirkėjai pakeis nauju?) Naujų rinkų užvaldymas Poveikis kitiems produktams Verslo augimas Potencialas Investicijos Plėtra Strateginė reikšmė Konkurencinė padėtis/ konkurencinis pranašumas Ryšys su bendra įmonės vizija Teikiamų paslaugų reikšmingumas Naujai įgytų klientų skaičius ir vertė Pirmieji įėję į rinką su nauju produktu Partnerių vykdančių inovacinę veiklą pritraukimas Išteklių naudojimas Visos įsigytos licencijos, patentai, skirti naujo produkto kūrimui Įsigyti nauji įrengimai Verslo efektyvumas Pardavimų efektyvumas po naujo produkto „startavimo“ Kokį konkurencinį pranašumą suteikė? Kokią vertę duoda verslui? Vidiniai veiksniai Įmonės įgyti įgūdžiai kaip inovacinis rezultatas Geriau už konkurentus plėtojami produktai ir paslaugos Efektyviau vystomos ir įgyvendinamos idėjos Organizacinis poveikis Didesnis veiksmingumas siekiant ir priimant organizacinius tikslus ir uždavinius Pokyčių laipsnis organizacijoje Motyvacija dar efektyviau dirbti Lygiavimasis į naujoves Novatoriškumas Sėkmingai sukurtų ir pritaikytų inovacijų skaičius Patentų skaičius Metinis valandų skaičius, skirtas inovacijoms ir žinių kūrimui Naujų idėjų skaičius (nebūtinai įgyvendintų) Naujų produktų, paslaugų paleidimas į rinką Inovatyvumo laipsnis (nauja kompanijai, rinkai, valstybei ir t.t.) Klientų pasitenkinimas Klientų lojalumas Klientų vertinimai ir atsiliepimai, kad esame novatoriškesni nei konkurentai Klientų suvokimas apie įmonę, kaip inovatyvę organizaciją Padidėjęs klientų skaičius Kokybė Reputacija Paslaugų / prekių įvairovė Didesnis prekių/paslaugų pasirinkimas Inovatiškesnės prekės ar paslaugos Didesnė kokybė Diferenciacija Produkto, paslaugos unikalumas Produkto, paslaugos privalumai lyginant su ankstesnėmis paslaugomis ar prekėmis Kainų lankstumas Kita