Informacijos vadybininko apklausa

Jei pasirinkote 3 atsakymo variantą prieš tai buvusiame klausime, atsakymą įrašykite čia.

    Klausime "Kokias funkcijas organizacijoje atlieka informacijos vadybininkas?" populiariausias atsakymas buvo, kad valdo vidinius info srautus, tačiau po lygiai atsakė, kad rūpinasi išorine info ir kad yra atsakingas už nereikalingos info panaikinimą.

    Jei pasirinkote 2 arba 3 atsakymo variantus prieš tai buvusiame klausime, atsakymus įrašykite čia.

      Į klausimą "Ar Jūsų organizacijoje skatinamas dalijimasis informacija?" po lygiai respondentų atsakė, kad tai skatina vadovai ir kad darbuotojai tai daro savanoriškai. Pakomentuokite.

      Jei pasirinkote 4 atsakymo variantą prieš tai buvusiame klausime, atsakymą įrašykite čia.

        Į klausimą "Ar kaupiate darbo procese naudojamą informaciją?" po lygiai respondentų atsakė, kad taip dažniausiai, arba taip, bet tik tada, kada ji vertinga. Ar organizacijoje yra problema su nereikalingos informacijos pertekliumi?

        Į klausimą "Kokiose laikmenose kaupiate informacijos išteklius?" po lygiai respondentų atsakė, kad naudojamos tik a) elektrinės laikmenos ir b) tik spausdintinės laikmenos. Pakomentuokite.

        Į klausimą "Ar Jūsų organizacija naudoja mokamus informacijos šaltinius?" respondentai atsakė skirtingai. Kaip yra iš tikro?

        Į klausimą "Kas yra atsakingas už informacijos išteklius, kuriuos svarbu įsigyti?" respondentai atsakė skirtingai. Pakartotinai atsakykite į klausimą.

        Į klausimą "Kaip naujos idėjos priimamos vadovų lygmenyje?" visi respondentai atsakė "atsargiai". Galbūt galėtumėte pakomentuoti, kodėl taip yra.

        1. Naujų idėjų priėmimas labai priklauso nuo įmonės vidaus politikos. Vadovai atsargiai priima naujas idėjas nes vertina ir prognozuoja savo komandos galimybes tas idėjas įgyvendinti.

        Į klausimą "Kaip naujos idėjos priimamos darbuotojų lygmenyje?" po lygiai respondentų atsakė "entuziastingai" ir "atsargiai". Pakomentuokite: kaip yra iš tikrųjų?

        1. Naujos idėjos tarp darbuotojų yra priimamos entuziastingai, nes darbuotojų komandoje dažniausiai būna daug energingų, inovatyvių, žingeidžių žmonių, besidominčių naujovėmis ir visada norinčių įgyvendinti kuo daugiau naujų idėjų. Naujos idėjos priimamos atsargiai tada, kai yra nesusitvarkoma su jau esamais darbais.

        Atsakydami į klausimą "Kuriems pagrindiniams informacijos kokybės kriterijams teikiate prioritetą organizacijos veiklos vykdyme?" atskiriems kokybės kriterijams (objektyvumas, patikimumas, prieinamumas, saugumas, išsamumas ir pakankamumas, relevantumas, vienareikšmiškumas, suprantamumas, nuoseklumas) respondentai pateikė labai skritingus vertinimus. Pakomentuokite. Ar organizacijoje stengiamasi diegti vieningą informacijos kokybės kriterijų sistemą? Galbūt galėtumėte įvardinti tokios tendecijos priežastis.

        1. Svarbiausias informacijos kokybės kriterijus yra informacijos patikimumas, ir tai visada turi būti prioritetas įmonės informacijos kokybės kriterijų sistemoje. Jei informacija nepatikima visi kiti kriterijai tampa nereikšmingi. Todėl organizacijos turi diegti sistemą pagrįstą informacijos patikimumu.
        Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą