Informacijos apie lankytinus gamtos ir kultūros objektus pasiekiamumas ir sklaida

Sveiki. Mes esame Vilniaus kolegijos Ryšių su Visuomene studijų programos 3 kurso studentės ir rašome projektinį darbą apie Druskininkų miesto bei jo apylinkų lankytinų gamtos ir kultūros vietų žinomumo didinimą. Šiuo metu atliekame tyrimą, kurio tikslas yra išsiaiškinti, kokiais metodais žmonės yra linkę sužinoti informaciją apie tam tikras lankytinas vietas ir kokiu patogiausiu būdų informacij galėtų pasiekti vartotoją.

Prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus.

Anketa yra anoniminė ir surinkti duomenys bus naudojami rašant projektinį darbą.
 

Informacijos apie lankytinus gamtos ir kultūros objektus pasiekiamumas ir sklaida
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų gyvenamoji vieta pagal regioną:

Kaip dažnai lankote Lietuvos gamtos ir kultūros objektus?

nesilankau 1 kartą 2-5 kartus 6 ar daugiau kartų
Per savaitę
Per mėnesį
Per pusmetį
Per metus

Kokius objektus dažniausiai aplankote ar esate linkęs(-usi) aplankyti? (Jei to nedarote, praleiskite klausimą)

Kokios lankytinos vietos labiausiai pritraukia jūsų dėmesį?

Kokiais būdais jus pasiekia informacija apie gamtos ir kultūros objektus Lietuvoje?

Pamatę jus sudominančią reklamą apie lankytinus objektus, ieškote detalesnės informacijos apie konkrečią vietą?

Kokiais būdais jums būtų patogiausiai pasiekiama informacija apie lankytinas vietas?

Ar jums yra tekę lankytis Druskininkų mieste ar jo apylinkėse (Lazdijų/ Varėnos raj.)? (Jeigu pasirinkote „ne“, praleiskite sekančius 2 klausimus)

Koks buvo vizito tikslas apsilankant Druskininkuose ar šio miesto apylinkėse?

Ką rekomenduotumėte aplankyti Druskininkų mieste ir jo apylinkėse?

Ar žinomų gamtos ir kultūros vietų lankytojo mokestis turi įtakos jūsų apsilankymo pasirinkimui?

Dėl kokių priežasčių nesirinktumėte aplankyti tam tikrų gamtos ir kultūros objektų?

Ar jums darytų įtaką socialiniuose tinkluose skelbiama informacija apie gamtos ir kultūros objektus, jei juos reklamuotų jūsų sekami nuomonės formuotojai/ "influenceriai"?