Individualus grafikas

Susiduriama su problemomis „Moodle” sistemos, kai studentai, nedalyvaujantys kasdieninėse paskaitose, praleidžia didžiąją dalį paskaitose pateikiamos medžiagos, o „Moodle” sistemoje to nėra pateikiama. Norint išvengti suteikiamos informacijos trūkumo studentams, reikia gerinti mokymosi sistemos parametrus:

Kaip dažnai naudojate Moodle sistemą studijuodami individualiu grafiku?

Ar pastebėjote trūkumų informacijos pateikimo atžvilgiu, kai praleidžiate kasdienines paskaitas? Jei taip, galite paminėti konkrečius atvejus?

  1. Ne visą informaciją yra gaunama
  2. Moodle sistemoje pateikiama visa studijų dalyko informacija, kuri yra nepatikslinta, nenurodyta ką būtent reikia mokytis iš tos informacijos, nėra nurodomi papildomi komentarai, informacija, kuri būna aptariama kasdieninėse paskaitose.
  3. Nėra visos sukeltos informacijos, kuri buvo dėstoma paskaitos metu
  4. Nepateikta reikiama informacija. Ją reikia gauti iš kolegų, kurie dalyvauja paskaitose.
  5. Nėra konkretumo ką reikia mokytis
  6. taip, dažnas atvejis. Informacija pateikiama preliminari, dažniausiai be papildomų komentarų, o to pasekoje trukdo mokytis individualiu grafiku nedalyvaujant visose vykstančiose paskaitose.
  7. Truksta informacijos apie ateinancius atsiskaitymus
  8. Sunku rasti reikiama informaciją apie praleistą paskaitą

Kaip vertinate esamą mokymosi medžiagos organizavimą pagal paskaitų datą ir temą?

Ar manote, kad saugus dokumentų dalijimasis su kitais studentais ar grupėmis būtų naudingas jūsų studijų procesui?

Ar paskaitų filmavimas ir kėlimas į moodle sistemą padėtų studentams pasiekti geresnių rezultatų?

Ar manote, kad išplėsti filtrai, kurie leistų greitai rasti medžiagas pagal įvairius kriterijus, būtų naudingi?

Ar norėtumėte gauti įspėjimus apie naujienas, paskaitas ar užduotis, kad būtų lengviau sekti naujoves ir terminus?

Kas yra palankios studijų sąlygos?

Kokios sąlygos turėtų būti sudarytos studentams, kurie dirba pilnu etatu?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą