Inchcape Motors pirkėjų aptarnavimo kokybės įvertinimas ir tobulinimo galimybės

Gerb. respondente,


Vilniaus kolegijos verslo vadybos ir marketingo studijų programos studentė rašo baigiamąjį bakalauro darbą ir atlieka tyrimą, kurio tikslas - nustatyti Inchcape Motors pirkėjų aptarnavimo kokybę ir jos tobulinimo galimybes. 

Anketa yra anoniminė. Tyrimo metu gauti duomenys bus apibendrinti ir skelbiami tik baigiamajame bakalauro darbe. Prašome nuoširdžiai atsakyti į Jums pateiktus klausimus, nes Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Tinkamą vieną variantą pažymėkite varnele „✔“. 


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Įvertinkite „Inchcape motors“ aptarnavimo kokybę, kai 1 – labai blogai, 5 – labai gerai:

2. Įvertinkite, kaip buvo patenkinti Jūsų lūkesčiai paskutinio aptarnavimo metu (Pažymėkite tinkamą atsakymo variantą kiekvienoje eilutėje)

Labai blogaiBlogaiNei blogai, nei geraiGeraiLabai gerai
Aptarnavimo greitis
Jūsų poreikių, lūkesčių supratimas
Pasiūlyti sprendimai, kurie labiausiai atitiko Jūsų poreikius
Gebėjimas greitai išspręsti kilusius klausimus, problemas
Dokumentacijos tvarkymas
Įsigytų prekių, paslaugų atitikimas Jūsų lūkesčiams
Darbuotojų mandagus bendravimas, išsamus informacijos teikimas

3. Įvertinkite Jus paskutinį kartą aptarnavusių darbuotojų savybes (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

Labai blogaiBlogaiNei blogai, nei geraiGeraiLabai gerai
Bendravimas
Informacijos teikimas
Profesionalumas
Atsakingumas
Dėmesingumas
Rūpestingumas
Mandagumas
Įsiklausymas

4. Kurie su aptarnavimu susiję teiginiai Jūsų manymu geriausiai atspindi šios įmonės klientų aptarnavimą (tinkamą atsakymą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Greita reakcija ir greitas klientų poreikių pažinimas
Greitas klientų poreikių patenkinimas
Savo srities profesionalai galintys atsakyti į visus su jų paslaugomis susijusius klausimus
Draugiški, maloniai aptarnaujantys klientus ir sukuriantys jaukią aplinką
Puikiai bendraujantys, pasirengę išklausyti ir įtikinti klientą, kad problemos bus išspręstos
Kuriantys pasitikėjimą, kad paslauga bus teikiama laiku ir kokybiškai
Operatyvūs, greitai sprendžiantys iškilusias problemas

5. Įvertinkite šias su aptarnavimu susijusias sritis (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje)

Labai blogaiBlogaiNei gerai, nei blogaiGeraiLabai gerai
Aptarnavimo kokybė
Aptarnavimo greitis
Paslaugų suteikimas pagal sutartą laiką
Paslaugų teikimas pagal išankstinį susitarimą
Greitas reagavimas į kylančias problemas ir jų išsprendimas
Darbuotojų žinios, elgesys
Sklandi komunikacija, aiškus ir išsamus informacijos pateikimas
Išsamus ir kompetentingas atsakymas į kliento klausimus
Kliento poreikių, pageidavimų supratimas
Paslaugų inovatyvumas, patogumas

6. Įvertinkite įmonės darbuotojų grįžtamojo ryšio suteikimą, kai 1 - grįžtamasis ryšys labai blogas, 5 – labai geras.

7. Jūsų manymu, kokios priežastys lėmė klaidas darbuotojų aptarnavime (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

8. Kokiomis priemonėmis Jūsų manymu būtų galima gerinti aptarnavimą „Inchcape motors“ (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

9. Jūsų lytis:

10. Jūsų amžius: