Įmonių socialinės atsakomybės įtakos vartotojams tyrimas

Apklausą atlieka Vilniaus Universiteto ekonomikos bakalauro 4 kurso studentai. Šia anketa siekiama išsiaiškinti socialiai atsakingų įmonių veiksmų įtaką vartotojų apsisprendimui, siekiant nustatyti socialiai atsakingo verslo svarbą ilgalaikės įmonės veiklos sėkmei. Svarbu, kad visi dalyvaujantys apklausoje į klausimus atsakytų kuo tiksliau. Apklausos autoriai užtikrina dalyvių anonimiškumą. Pildydami anketą pasirinkite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą. Iš anksto dėkojame už sutikimą dalyvauti apklausoje ir bendradarbiavimą mokslinio darbo eigoje.

Jūsų lytis

Jūsų amžius:

Jūsų finansinė padėtis:

Jūsų užsiėmimas:

Ar esate anksčiau girdėjęs(-usi) terminą Įmonių socialinė atsakomybė?

Ar pirkdami prekes renkatės ekologiškai pagamintus produktus?

Ar pirktumėte prekę, žinodami, kad įmonė gamintoja nesilaiko aplinkos apsaugos standartų?

Ar rinktumėtės brangesnį, tačiau aplinkai draugišką produktą?

Ar Jums girdėtas produktų žymėjimo ženklas "Baltoji banga"?

Ar rinktumėtės produktą, žinodami, kad gamintojas laikosi neskaidrios mokesčių politikos?

Ar Jūsų pasirinkimui turi įtakos įmonės gamintojos elgesys su darbuotojais?

Ar pastaruoju metu esate girdėjęs(-usi) apie kokios nors įmonės veiklą visuomenės labui?

Kaip elgtumėtės sužinoję apie prieštaraujančią moralės/teisės/etinėms normoms įmonės veiklą?

Jei pasirinkote "kita", parašykite:

    Ar norėtumėte gauti daugiau informacijos apie Jūsų perkamų produktų gamintojų veiklą?

    Ar norėtumėte gauti daugiau informacijos apie įmonių socialinę atsakomybę?

    Jūsų nuomonė apie įmonių socialinę atsakomybę:

    1. ĮSA yra labai reikalinga, tačiau ji kol kas Lietuvoje neišvystyta ir neveikia. Tai ką įmonės deklaruoja, dar nereiškia, kad taip ir yra.
    2. Šiuo metu viena iš svarbiausių įmonės politikos dalių. Tik laikydamasi socialiai atsakingos įmonės principų, įmonė gali išlikti konkurencinga bei pelninga rinkoje.
    3. Socialinė atsakomybė būtina kiekvienai save gerbiančiaiįmonei.
    4. Tai man nauja, todel zinau nedaug.
    5. tai turetu but kiekvienos imones pareiga, taciau daugeliu atveju imones ja naudojasi kaip reklamine kampanija ar pardavimu bei zinomumo skatinimo priemone.
    6. Pirma, dauguma įmonių socialinę atsakomybę panaudoja savo (įmonės ar jos vadovo) įvaizdžio formavimui - o tai jau vadinama reklamos ar viešųjų ryšių paslaugų pirmkimu. Antra, jeigu šiuo metu ir yra socialiai atsakingų įmonių, tai dauguma jų siekia likti nepaviešintomis, todėl visuomenė apie tai nieko ir nežino.
    7. reikia daugiau viesos info
    8. dabar ji daznai naudojama vietoj reklamos
    9. Manau, kad i tai kreipianciu imoniu yra ir ju poziuris tikrai duoda naudos tiek vartotojams, tiek ir paciai imonei.
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą