Įmonių įvaizdžio tyrimas

Sveiki,

esu Kauno Technologijos universiteto 4 kurso ekonomikos studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kuriame analizuoju esamų bei potencialių Lietuvos telekomunikacijų bendrovės klientų požiūrį į socialinės atsakomybės svarbą įmonės įvaizdžio formavimui.


Prašau Jūsų nuoširdžiai atsakyti į šios anketos klausimus. Apklausa yra anoniminė. Jūsų pateikti atsakymai yra svarbūs objektyvių rezultatų gavimui ir bus panaudoti tik statistinei analizei bei tam tikroms tendencijoms nustatyti.

Iš anksto dėkoju už Jūsų skirtą laiką bei atsakymus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Įvertinkite žemiau pateiktų įmonės įvaizdį formuojančių veiksnių svarbą, renkantis telekomunikacijų paslaugų teikėją.  ✪

1 – reiškia visiškai nesvarbu, 5 - labai svarbu.
12345
Įmonės klientai bei jų vertybės
Paslaugų kokybė
Įmonės vadovo reputacija
Įmonės kultūra
Socialinė įmonės atsakomybė
Rinka, kurioje įmonė veikia
Personalo kompetencija

2. Dėl kokių priežasčių, Jūsų nuomone, įmonės vykdo socialinės atsakomybės veiklas? ✪

1 – reiškia visiškai nesvarbu, 10 - labai svarbu.
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Įmonės siekia didinti savo konkurencingumą
Įmonėms rūpi gamta, aplinka
Įmonės siekia didesnio pelno
Įmonės siekia didesnio darbuotojų pasitenkinimo
Įmonės siekia pritraukti daugiau vartotojų
Įmonėms rūpi visuomenės problemos
Įmonės siekia populiarumo
Įmonės siekia didesnio vartotojų pasitenkinimo

3. Įvertinkite įmonių socialinės atsakomybės veiklų svarbą, renkantis telekomunikacijų paslaugų teikėją. ✪

Visišai nesvarbuNesvarbuNei svarbu, nei nesvarbuSvarbuLabai svarbu
Ypatingas dėmesys skiriamas tinkamam energijos ir pavojingų medžiagų tvarkymui, atliekų rūšiavimui
Remiami įvairūs socialiniai, kultūriniai projektai bei mokslo ir kultūros iniciatyvos
Įmonės darbuotojams užtikrinamos sveikos ir saugios darbo sąlygos, lygios teisės, neišskiriant jų pagal amžių, lytį, kilmę ar religiją
Laikomasi skaidrios verslo politikos, užkertant kelią korupcijai
Vartotojai informuojami ne tik apie paslaugų privalumus, bet ir apie galimą poveikį sveikatai bei saugumui
Naudojama sąžininga reklama, kuria nėra siekiama suklaidinti vartotojų
Paslaugų kokybė ir klientų aptarnavimas atitinka įstatymus ir reguliavimo institucijų reikalavimus
Gerbiama klientų teisė į privatumą ir saugoma jų suteikta konfidenciali informacija, ji neviešinama
Naudojamos tik pažangiausios priemonės ir naujausi technologiniai procesai, atitinkantys visus ekologinius standartus ir padedantys mažinti neigiamą įtaką aplinkai
Įmonės darbuotojams užtikrinamas teisingas, laiku gaunamas atlyginimas, socialinė apsauga, teisė į poilsį
Informacija apie teikiamas paslaugas lengvai pasiekiama, aiški, skaidri ir vertinga vartotojui

4. Pateikite savo nuomonę apie žemiau nurodytus teiginius, susijusius su įmonės TEO socialinės atsakomybės veiklomis. ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Teo įmonė ypatingą dėmesį skiria tinkamam energijos ir pavojingų medžiagų tvarkymui, atliekų rūšiavimui
Teo įmonė remia įvairius socialinius, kultūrinius projektus bei mokslo ir kultūros iniciatyvas
Teo įmonės darbuotojams užtikrinamos sveikos ir saugios darbo sąlygos, lygios teisės, neišskiriant jų pagal amžių, lytį, kilmę ar religiją
Teo įmonė laikosi skaidrios verslo politikos, užkirsdama kelią korupcijai
Teo vartotojai informuojami ne tik apie paslaugų privalumus, bet ir apie galimą poveikį sveikatai bei saugumui
Teo įmonė naudoja sąžiningą reklamą, kuria nėra siekiama suklaidinti vartotojų
Teo paslaugų kokybė ir klientų aptarnavimas atitinka įstatymus ir reguliavimo institucijų reikalavimus
Teo įmonė gerbia klientų teisę į privatumą ir saugo jų suteiktą konfidencialią informaciją, jos neviešindama
Teo įmonė naudoja tik pažangiausias priemones ir naujausius technologinius procesus, atitinkančius visus ekologinius standartus ir padedančius mažinti neigiamą įtaką aplinkai
Teo įmonės darbuotojams užtikrinamas teisingas, laiku gaunamas atlyginimas, socialinė apsauga, teisė į poilsį
Teo informacija apie teikiamas paslaugas lengvai pasiekiama, aiški, skaidri ir vertinga vartotojui

5. Jūsų amžius ✪

6. Jūsų lytis ✪

7. Jūsų išsilavinimas ✪