Įmonės "Transtira" klientų aptarnavimo kokybės tyrimas

Gerb. apklausos dalyviai,

Esu transporto ir logistikos verslo programos antro kurso studentė Ieva Pumputytė. Atlieku tyrimą apie logistinės įmonės "Transtira", kurio tikslas - išsiaiškinti klientų aptaravimo kokybę, išsiaiškinti ką  tame būtų galima pagerinti. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik atliekant tyrimą. Atlikdami apklausą užtruksite 3-5min. 

Kiekvieno Jūsų nuomonė labai svarbi! Ačiū, kad skyrėte kelias minutes!

Ar senai esate UAB " Transtira" klientu ?

Kaip dažnai naudojatės UAB "Transtira" paslaugomis?

Kaip vertinate priešsandorinį klientų aptarnavimą UAB „Transtiroje“

Kaip vertinate sandorinį klientų aptarnavimą UAB „Transtiroje“

Kaip vertinate posandorinį klientų aptarnavimą UAB „Transtiroje"

Ko Jūsų manymu trūksta UAB „Transtira“ aptarnavimo metu? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kaip vertinate UAB " Transtira" teikiamų paslaugų kainos ir kokybės santykį ?

Su kokiu aptarnavimu Jums teko susidurti bendraujant su UAB „Transtira“ ? (Galimi keli atsakymų variantai)

Ar laikytumėte save lojaliu UAB “Transtiros” klientu?

Kas jus skatina būti lojaliu UAB “Transtiros” klientu ir nesirinkti kitų pervežimo įmonių? (galima rinktis kelis variantus)

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą