Įmonės įvaizdžio formavimas socialiniame tinkle

Gerb. Respondente, 

Esame Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto, Įstaigų administravimo II kurso studentai. Atliekame tyrimą apie įmonės įvaizdžio formavimą socialiniame tinklapyje Facebook. Šios apklausos tikslas - sužinoti, ar vartotojams yra svarbus įmonės įvaizdžio formavimas renkantis prekę ar paslaugą .Prašome atsakykiti į visus klausimus.

Iš karto dėkojame už Jūsų skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Ar Facebook paskyra gali formuoti organizacijos/įmonės įvaizdį?

Ar ieškote informacijos apie prekes ir/ar paslaugas socialinėje erdvėje?

Ar įvaizdžio formavimas yra svarbus įmonės veiklai?

Kas svarbiausia formuojant įmonės/organizacijos įvaizdį socialiniame tinkle "Facebook"?

Jūsų nuomone, ar visada geras įvaizdis reiškia aukštą kokybę?

Ar skaitote kitų vartotojų atsiliepimus apie įmonę?

Ar socialinio tinklo pagalba iškilus klausimams susisiekiate su įmone?

Ar atkreipiate dėmesį į organizacijos pasidalintus įrašus?

Į kokius pranešimus labiausiai atkreipiate dėmesį socialiniame tinkle "Facebook"?

Ar spalvų/atspalvių gama nuotraukose/pranešimuose daro įtaką įvaizdžio kūrimui?