UserSkaistuole2
Privati
Pranešti

Įmonės FL GROUP UAB klientų aptarnavimo gerinimas.

Aš, SMK bakalauro studijų studentė Skaistuolė Šlekytė, atlieku tyrimą apie UAB ,,FL GROUP“ aptarnavimo kokybę, siekdama išsiaiškinti teikiamų paslaugų ir klientų aptarnavimo privalumus ir trūkumus iš pačių klientų pozicijų. Kadangi atsakymų variantai bus pateikiami tik apibendrinti, Jūsų atsakymų anonimiškumas garantuojamas. Pažymėkite pasirinktą atsakymo variantą.

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų atsakymus.

Kokia jūsų lytis?
Jūsų amžius:
Ar žinote apie "FL GROUP" Transporto ir Logistikos įmonės teikiamas paslaugas?
Galbūt esate pasinaudoję Transporto ir Logistikos FL GROUP įmonės teikiamomis paslaugomis?
Galbūt esate pasinaudoję kitų Transporto ir Logistikos įmonių teikiamomis paslaugomis?
Pagal ką atsirenkate Transporto ir Logistikos įmonę?
Kokių iškilo sunkumu naudojantis Transporto ir Logistikos įmonių teikiamomis paslaugomis?
Kokias problemas jūsų nuomone Transporto ir Logistikos įmonės turi spręsti artimiausiu laiku?
Kodėl pasirinkote būtent šią įmonę FL GROUP?
Ar Jūs tenkina įmonės siūlomos paslaugos?
Kaip dažnai jūs naudojates FL GROUP teikiamomis paslaugomis?
Pažymėkite Jūsų nuomone svarbiausius aspektus klientų aptarnavimo srityje, 1 - visai nesvarbu, 2- nesvarbu, 3- Nei svarbu nei nesvarbu, 4- svarbu, 5 - labai svarbu
12345
Komunikabilumas
Žinios
Aktyvumas
Atsakingumas
Bendravimas
Pareigingumas
Išvaizda
Gebėjimas klausyti
Su kokiu aptarnavimu Jums teko susidurti įmonėje?
Ko Jūs pageidautumėte įmonės aptarnavimo metu?
Jūsų nuomone kokios klientų aptarnavimo problemos yra įmonėje?
Ar patogi įmonės buveinės vieta?
Ar patogus Jums įmonės darbo laikas?
Kaip vertinate įmonės klientų aptarnavimą?
Ką pasiūlytumėte keisti "FL GROUP" įmonėje?
Vertindami įmonės „FL GROUP” suteiktų paslaugų kokybės lygį, pažymėkite įvertinimą kiekvienam žemiau pateiktui teiginiui, kai (balas 1 reiškia labai nepatenkinama; balas 2 reiškia nepatenkinama; balas 3 reiškia nei patenkinama nei nepatenkinama; balas 4 reiškia patenkinama; balas 5 reiškia labai patenkinama).
12345
Aptarnavimo laikas
Klausimu sprendimo efektyvumas
Dėmesys jūsų asmeniniams poreikiams
Suteiktu paslaugų informacijos teikimo kiekis
Klientų aptarnavimo kokybė
Aptarnaujančio personalo efektyvumas
Teikiamų paslaugų kokybė
Jūsų įmonė veikia:
Jūsų įmonės pagrindinė veikla:
Kiek laiko esate FL GROUP klientas?