IKT taikymas ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją
Gerb. būsimi pedagogai,
Esu Vilniaus kolegijos, Pedagogikos fakulteto, pradinio ugdymo studijų programos studentė. Rašau diplominį darbą tema: „IKT taikymas ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją" . Šia anketa siekiu išsiaiškinti Jūsų, kaip būsimų pedagogų, praktinę patirtį, kurią atlikote mokyklose pedagoginės praktikos metu, ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją taikant IKT. Apklausa anoniminė. Dėkoju už nuoširdžius atsakymus!
1.Kelinto kurso esate studentė ( -as)?
2.Kokiame miesto ar kaimo tipo vietovėje esate atlikusi (ęs) praktiką?
- Kaune ir Švenčionyse
- Vilniuje ir Marijampolėje
- Vilnius
- Kaunas
- Vilnius
- Vilniuje
- Druskininkuose, Vilniuje.
- Kaune
- Vilniaus mieste
- Kaune
3.Jūsų nuomone, kokie metodai gali būti taikomi ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją?
4.Jūsų nuomone, kuo naudingas IKT taikymas ugdant 2 klasės mokinių pažinimo kompetenciją vaikui?
- Padeda mokytojui lengviau pateikti pamokos medžiagą
- Plečia vaiko dalykines žinias
- Vaizdumas, patrauklumas
- Plečia akiratį.
- Geriau įsimena vaizdinę medžiagą.
- IKT padeda vizualizuoti mokymosi turinį
- Na, manau ateiciai, nes vistiek vyresnese klasese to prireik ir kuo anksciau tuo geriau.
- Naudojant IKT ugdyme galima taikyti įvairesnius metodus, kurie ugdo mokinių pažinimo kompetenciją, pavyzdžiui, galima pateikti įdomių užduočių, žaidimų, rodyti vaizdines priemones, filmukus ir kt.
- Plečia akiratį
- PLECIA AKIRATI