1. Užduotys ir atsakomybės mokykloje yra paskirstomos tarp skirtingų darbuotojų pagal jų pareigas 2. Kiekvienas darbuotojas turi aiškiai apibrėžtą vaidmenį ir atsakomybes 3. Mokyklos darbuotojai dirba pagal aiškias taisykles, kurios nurodo, už ką jie atsako ir kam turi pateikti ataskaitas 4. Mokyklos struktūra yra formaliai sukurta taip, kad suteiktų galimybę visiems mokyklos bendruomenės nariams dalyvauti sprendimų priėmime 5. Oficiali organizacijos struktūra skatina neformalų vadovavimą visose grandyse 6. Mokykloje reguliariai rengiami konsultaciniai susitikimai 7. Mokykla skatina profesinį tobulėjimą ir suteikia tam galimybes 8. Mūsų mokykloje turime bendrą ateities viziją 9. Visus mūsų mokyklos narius sieja bendros vertybės 10. Kiekvienas mūsų komandos narys prisiima atsakomybę už savo darbą ir jo kokybę 11. Mokiniai prisiima atsakomybę už savo mokymosi procesą ir užduotis 12. Strateginis vystymasis kaip besimokanti organizacija yra vienas iš mūsų mokyklos tikslų, skatinančių nuolatinį mokymosi procesą ir prisitaikymą prie pokyčių 13. Klaidos vertinamos kaip galimybė mokytis ir tobulėti 14. Kolegos pasitiki vienas kito profesionalumu ir gebėjimais 15. Tarp mūsų mokyklos darbuotojų jaučiama abipusė pagarba 16. Mūsų mokykloje darbuotojams keliami aukšti reikalavimai 17. Bendradarbiaujame, kad mokykla pasiektų gerų rezultatų 18. Dažnai reiškiame savo nuomonę ir dalijamės mintimis 19. Dalijamės žiniomis ir patirtimi tarpusavyje 20. Mes padedame vieni kitiems spręsti iškylančias problemas 21. Turime pakankamai laiko pasitarti su kolegomis (bendradarbiauti) ir aptarti darbo reikalus 23. Galiu pats priimti sprendimus dėl savo darbo užduočių organizavimo ir planavimo 24. Galiu pats priimti sprendimus, kaip organizuoti savo darbą, kad pasiekčiau geriausių rezultatų 22. Mūsų organizacijos nariai bendradarbiauja, siekdami bendrų tikslų 25. Galiu pats priimti sprendimus dėl savo profesinio tobulėjimo ir pasirinkti, kaip tobulinsiu savo įgūdžius 26. Galiu savarankiškai priimti sprendimus dėl įvairių savo darbo aspektų 27. Mūsų organizacijoje įprasta, kad sprendimai priimami bendru sutarimu, įtraukiant visus darbuotojus 28. Nors mūsų organizacijos specialistai aktyviai dalyvauja diskusijose ir teikia pasiūlymus, galutinį sprendimą visada priima vadovas 29. Esu atskaitingas vadovui už savo veiklą 30. Esu laikomas atsakingu darbuotoju 31. Jaučiu atsakomybę už savo darbo rezultatus 32. Galime savarankiškai imtis veiksmų ir prisiimti atsakomybę, neprašydami leidimo 33. Esame bendrai atsakingi už vienas kito elgesį 34. Kiekvieno darbuotojo nuomonė yra vienodai svarbi, nepriklausomai nuo užimamų pareigų 35. Vadovas yra pagrindinis naujų idėjų ir iniciatyvų šaltinis 36. Yra pakankamai laisvės prisidėti savo idėjomis, kaip pagerinti darbo procesus 37. Darbuotojai turi imtis iniciatyvos ir atsakomybės, kai trūksta krypties ir vadovavimo 38. Užduotys darbuotojams paskiriamos, atsižvelgiant į jų turimus įgūdžius ir žinias