IKEA prekės ženklo kilmės šalies vaidmuo formuojant vartotojų lojalumą.
Gerb. respondente,
esu Vilniaus Universiteto, Šiaulių Akademijos vadybos magistrantūros programos, II kurso studentė Renata Bernotienė. Šiuo metu atlieku savo baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas – įvertinti IKEA prekės ženklo kilmės šalies reikšmę vartotojų lojalumui.
Jei per pastaruosius 2 metus esate ką nors įsigiję iš IKEA, kviečiu Jus dalyvauti tyrime, užpildant tyrimo anketą. Šios anketos pildymas užtruks 10 minučių, apklausa yra anoniminė, o anketos duomenys yra konfidencialūs ir bus pateikiami apibendrinti.
Jeigu turit klausimų susijusių su tyrimu, galite susisiekti tel. nr. +3706 508 6327
Dėkoju už Jūsų įsitraukimą ir skirtą laiką!
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui