Idėjos2007 Kokybės tyrimas

Šios anketos tikslas sužinoti Idėjos2007 dalyvių nuomonę apie renginį, siekiant jį tobulinti, atsižvelgiant į dalyvių lūkesčius ir pasiūlymus. Būk nuoširdus, nes mums tavo nuomonė labai reikalinga.

Ar patenkintas/a renginiu Idėja2007?

Jei nebuvote patenkintas, tai dėl kokių priežasčių?

  1. Del apgyvendinimo
  2. Sužinojau daug naudingų dalykų, įgijau patirties, patiko bendrauti su įmonių atstovais.
  3. Bendradarbiaujant, su įmone, kuriai atlikome užduotį, trūko žmogiškumo ir supratimo iš jų pusės.. jautėsi ignoravimas ir pan.

Iš kur sužinojote apie renginį?

Kita (įrašykite)

  1. MuXuYAXqDH
  2. LTGlmsWOZ
  3. iGEYHdkQ
  4. iGEYHdkQ
  5. cCTOAxMqHDUSLNdSWs
  6. cCRhwGQRH
  7. studentų atstovybės

Kas labiausiai paskatino dalyvauti?

Kita (įrašykite)

  1. hmWlFmTODUIIE
  2. KihxsoyvKYZGQ
  3. pagdRWfwmDGjWEb
  4. pagdRWfwmDGjWEb
  5. LnIYlGjeTIrwd
  6. EajikyfnO
  7. pasipraktikuoti marketingo srityje

Ar pakako informacijos pasiruošimo renginiui metu?

Jei nepakako, kokios informacijos trūko?

  1. Tai, kad nevisai tiksliai buvo suformuluotos užduotys, dažnai keičiamos įvairios sąlygos ir t.t. ir pan. Be to, patys organizatoriai iki paskutinės dienos nežinojo kai kurių dalykų, dėl kurių iškilo klausimų.
  2. truko informacijos apie renginio esme, kad vertina reklamas, maziau ideja
  3. Pagalbos is bendradarbiaujanciu imoniu
  4. Buvo sunku ruoštis kiekvienai užduočiai net neisįvaizduojant kokia bus kita. Net tikslią renginio datą suzinojome gal prieš dvi savaites iki renginio
  5. Trūko informacijos apie pačias idėjas - kaip bus organizuojami pristatymai ir pan. Daug kas nežinojo, kad nebūtina rinktis tik iš siūlomų idėjų, nusivylėme (tiek dalyviai, tiek komisija, tiek žiūrovai), kad ne viena komanda atstovavo siūlytąją idėją.
  6. Organizatoriai nuolatos vėlavo pateikdami informaciją apie seminarus.

Ar parodos metu vertinimo sistema buvo aiški?

Jei atsakėte, kad neaiški, kas buvo neaišku?

  1. ne nes nezunijome uz ka gavome balus?
  2. idomu uz ka vertintojai skyre balus, uz kokias idejas ir koki idejos turini
  3. Nebuvo aiskiai ishdestyti kriterijai, i ka buvo atsizvelgiama ir kaip sumuojami rezultatai.
  4. Neaišku, kokiais kriterijais remiantis buvo vertinama, komisijos nariai neprisistatė, todėl nevisada buvo aišku, ar bendrauji su komisijos nariu.

Su kokiais sunkumais susidūrėte produkto koncepcijos kūrimo etape?

  1. Sunku buvo igyvenditinti sugalvotas idejas. truko finansavimo.
  2. Kadangi modifikavome produktą, tai buvo sunku tai atlikti, nematant realaus produkto (prototipo).
  3. kai kuriu uzduociu dviprasmiskumas
  4. Su jokiais :)
  5. Naujo, dar nesukurto produkto kurimas
  6. Pirmiausia norejosi sukurti nauja ideja (patobulinima). Tai joa apipavidalinimas ir buvo sunkiausia vieta.
  7. Dėstytojas liepė galvoti hipotetines prekes. Mūsų prekės techniškai nebuvo įmanoma įgyvendinti, taigi tuolabiau buvo sunku pateikti tokius duomenis kaip, kiek planuojame parduoti pirmą mėnesį vėliau parodoje.
  8. Su galimybe kurti savo produktą. Atvirai pasakius, nežinia kodėl, bet pasiūlyras produktas buvo atmestas ir priskirta jau egzistuojanti idėja. Be to, toks produktas, kurį turėjome pristatyti, Lietuvos rinkoje jau egzistavo, todėl, praktiškai, paroda neteko prasmės.
  9. Trūko bendradarbiavimo su įmone.

Ką ir kaip siūlytumėte keisti šiame etape?

  1. Aiskesnes vertinimo komisijos ir nuoskelumo pateikiant uzduotis, bei tvirtai nustayti terminus ir atliekamas uzduotis ir nekaitalioti.
  2. Sudaryti sąlygas realiai pamatyti tuos produktus.
  3. pakoreguoti uzduotis, kai ka palengvinti
  4. Nieko :)
  5. Siulyciau neakcentuoti, kad pati ideja - tai visiskai naujas produktas(bent jau mes taip supratome), o konkurso metu paaiskejo, kad prizais vertintos pacios reklamos idejos, produkto pristatymas. Tad busimiems dalyviams reiktu pabrezti si principa.
  6. Gal reiketu kokiu nors uzuominu, bet seip tai ir yra "IDEJA" konkursas, kur pats turi viska sukurti, o ne kopijuoti
  7. Daugiau informacijos apie tai, kokia prekė galėtų būti
  8. tiksliai apibrėžti, kokius produktus galima rinktis, kokius galima siūlyti - tiksliai aprašyti visą pirminį etapą.
  9. įmonėms, kurios dalyvauja, skirti daugiau dėmesio dalyviams.

Su kokiais sunkumais susidūrėte rinkos tyrimo etape?

  1. Sunkumu nebuvo. Is pradziu truko ziniu, bet jas galima pagilinti.
  2. -
  3. mazai laiko istirti rinka
  4. Su jokiais :)
  5. Rinkos tyrimui atlikti pritruko laiko, nes nuosekliai dareme apklausa ir tyreme potencialius vartotojus.
  6. Siame etape sunkumu nepatyriau
  7. Sunku buvo rasti įmonių, kurių atstovai norėtų bendrauti.
  8. nesusidūriau

Ką ir kaip siūlytumėte keisti šiame etape?

  1. Nieko.
  2. -
  3. duoti daugiau laiko ir prasyti ataskaitu uz si etapa
  4. Nieko :)
  5. Siam etapui skirti daugiau laiko, patikslinti dalyviams šios uzduoties vykdyma, kokio issamumo sis etapas turetu buti pristatytas vertintojams.
  6. Viskas atrodo gerai cia.
  7. ..

Su kokiais sunkumais susidūrėte rėmimo, kainodaros ir paskirstymo pristatymo etape?

  1. Truko informacijos.
  2. Neturėjome pakankamai žinių apie tai, kiek gali realiai kainuoti įv. programinių įrangų sukūrimas ir pan.
  3. kaip ir jokiu, teko pafantazuoti :)
  4. Su jokiais :)
  5. siame etape sunkumu buvo maziau
  6. Cia sunkiausia ivertinti preke, nes neturime patirties, daznai sie kriterijai nustatomi labai atlaidziai.
  7. Problemų nebuvo - daug padėjo dėstytojai, įvairių įmonių atstovai ir t.t.
  8. nebuvo pateikta konkreti informacija, kokias rėmimo priemones reikia paruošti. todėl paruošus pagal savo nuožiūrą, teko vėliau keisti.

Ką ir kaip siūlytumėte keisti šiame etape?

  1. Siulytume rengti seminarus palankesniu laiku.
  2. -
  3. geras tas etapas :)
  4. Nieko :)
  5. viskas gerai cia ;)
  6. Turetu buti kazkokia pagalba, paremimas, kad turetumeme kazkokius remus ar pavyzdzius kurialinkme sukti.
  7. pateikti daugiau informacijos dalyviams, nes čia yra Idėjos vertinimo esmė.

Su kokiais sunkumais susidūrėte reklamų kūrimo etape?

  1. Finansines problemos.
  2. Iš pradžių 30s reklaminis klipukas atrodė ilgas, tačiau vėliau realiai pamatėme, kad viską sutalpinti tik į 30s be galo sunku.
  3. per mazai laiko sukurti visu tipu reklamoms
  4. Su jokiais :)
  5. Reklamu kurimui taip pat truko laiko, tikslesnes informacijos apie reklamos issamuma, jos formatus, problemu kilo su failo atsiuntimu, nes siunciant deja ribotas kiekis uzimamos vietos tenka.
  6. Sunkumu nebuvo, nes tai taip pat musu fantazijai skirta
  7. Kadangi visas darbas buvo nutęstas dėl organizatorių kaltės, turėjome mažai laiko reklamoms paruošti - be to, jau buvo prasidėjęs atsiskaitymų metas universitete, todėl fiziškai nebepajėgėme sukurti gerų reklamų.
  8. aptariau ankstesniame klausime

Ką ir kaip siūlytumėte keisti šiame etape?

  1. Siulytume rengti seminarus palankesniu laiku.
  2. -
  3. duoti ilgiau laiko
  4. Nieko :)
  5. Na suteikti siai uzduociai daugiau laiko, netgi gal apie ja informuoti kartu su pirmaja uzduotimi, nes mano nuomone pagal patirti reklamos kurimas buvo svarbiausias vertinimo aspektas ir siai uzduociai reikejo skirti daugiausia laiko ir minciu.
  6. ...
  7. organizuoti anksčiau, atsiųsti iškart visas užduotis ir raginti nepalikti reklamų kūrimo pačiai pabaigai - tai daugiausia laiko ir jėgų pareikalavęs darbas.
  8. ..

Su kokiais sunkumais susidūrėte vieningos marketingo idėjos suformavimo etape?

  1. Sunkumu lyg ir nebuvo.
  2. Turėjome daug skirtingų idėjų, kurios būtų idealiai tikusios skirtingose situacijose, tačiau kai reikėjo viską susieti, galutinis rezultatas nuvylė.
  3. kaip ir jokiu problemu
  4. Su jokiais :)
  5. Viskas pavyko laiku ir gerai
  6. Nebuvo
  7. tokio etapo neprisimenu

Ką ir kaip siūlytumėte keisti šiame etape?

  1. Nieko.
  2. -
  3. nieko
  4. Nieko :)
  5. nieko
  6. .....
  7. ..

Su kokiais sunkumais susidūrėte stendų kūrimo metu?

  1. CCKiSa
  2. Finansavimo trukumas. Is kitu miestu sunku atsivezti priemones.
  3. Dalyviai iš kitų miestų, natūraliai, negalėjo taip paruošti stendų, kaip, tarkim, vilniečiai (laimėjęs stendas su suoliukais ir pan.).
  4. sukurti gera stenda uztrunka, is tolimesniu miestu sunku susivezti visa iranga
  5. Su jokiais :)
  6. na truko siek tiek vizualinio isivaizdavimo kaip stendas atrodo su kuriuo teks dirbti,kokiu budu teks prie jo tvirtinti dekoracijas
  7. Nezinojome, koks bus plotas, kiek "sienu" turesime
  8. Stendų kūrimas kainavo lb brangiai, lėšų gauti buvo sudėtinga, todėl tai nebuvo lb efektyvu. Ne vilniečiams kilo problemų su medžiagos, multimedijos ir kitos įrangos atsigabenimu.
  9. nesusidūrėm. buvom apsirūpinę visa įranga.

Ką ir kaip siūlytumėte keisti šiame etape?

  1. Aprupinti interneto tiekimu.
  2. Galbūt šiek tiek apibrėžti, ko ir kaip konkrečiais tikimasi ir šiek tiek apriboti, kad nebūtų tokie ryškūs skirtumai (kai vieni vos pora plakatėlių A4 formato turėjo, o kiti baldų ir gėlių prisinešė). Nors galbūt, užtektų tiesiog parodyti, kokie buvo praitų metų dalyvių stendai, kad maždaug būtų sudarytas bendras vaizdas.
  3. sunku pasakyti
  4. Nieko :)
  5. atsiusti dalyviams daugiau nuotrauku is preitu parodu kad susidarytu geresni ispudi
  6. Butu galima pries konkursa informuoti apie toki reikala
  7. Parūpinti daugiau priemonių, siūlyti įmonėms remti komandas, gal skirti šiek tiek lėšų.
  8. ..

Su kokiais sunkumais susidūrėte renginio metu?

  1. Neaiski vertinimo komisija, tik atvaziavus uzsidare valgykla. O juk buvo rengiamas konkursas is keliu miestu, o vazineti i miesto kavines laiko kaip ir nebuvo.
  2. Pavargom ir išalkom :)
  3. negalejo visa komanda dalyvauti seminaruose, rengtuose parodos metu
  4. Su jokiais :)
  5. su apgyvendinimu, buvome atvaziave is klaipedos tad nakvojome hostelyje. tokio lygio priemimo geriau nereikia is kart organizuoti. jeigu butume zinoje is kart butume susiorganizave pas pazystamus.
  6. Nebuvo
  7. Žmonės užduodantys klausimus iš marketingo teorijos (???)
  8. Renginys išvargino, todėl, kad komisija klausinėjo lb ilgai. Sudėtinga buvo visiems komandos nariams paklausyti norimų pristatymų, nes kažkas turėjo likti prie stendų. LABIAUSIAI NULIŪDINO TAI, KAD APDOVANOTOS BUVO TIK LAIMĖJUSIOS KOMANDOS - TIKĖJOMĖS BENT JAU PAGUODOS PRIZŲ, NES DARBO ĮDĖTA BUVO TIKRAI DAUG.
  9. per ilgai truko.. paskutines valandas nebuvo kas veikti, nes nebuvo lankytojų..

Ką ir kaip siūlytumėte keisti šiame etape?

  1. Pasirupinti interneto tiekimu bei valgykla.
  2. Duoti maisto talonus ne tik organizatoriams ar vertintojams, bet ir dalyviams. Galbūt padaryti kokią pietų pertrauką (tarkim, 30min.), kurios metu nebūtų į parodą įleidžiami lankytojai, o dalyviai galėtų pailsėti ir užkąsti.
  3. kai vyksta seminarai - skelbti pertraukas ir visiems dalyviams, arba seminarus daryti pries ar po parodos
  4. Nieko :)
  5. siulyciau ieskoti geresnio jaunimo viesbucio, arba atidziau ir rupestingiau pasirupinti kambario rezervacijom, kad atvaziave dalyviai atskirai nakvotu nuo pasaliniu vilniaus "sveciu".
  6. .....
  7. Skirti apdovanojimus visiems dalyviams - ne tik laimėjusioms komandoms, nes, gavosi taip, kad praktiškai visus apdovanojimus susišlavė viena komanda. Visos kitos, įdėjusios daug darbo ir vargo liko nieko nepešusios. P.S. Gerai, kad bent dėstytojos įvertino mūsų triūsą.
  8. operatyviau atlikti vertinimą.

Kas patiko renginio metu?

  1. Ideju gausa, varzytuves, atmosfera.
  2. Patiko, kad buvo daug lankytojų, pati renginio atmosfera, draugiški dalyviai ir aišku, apdovanojimai :))
  3. seminarai :)
  4. Visas organizavimo procesas, organizatoriu organiztuotumas. Is esmes esu patenkinta renginiu nuo A iki Z. Saunuoliai!
  5. Renginio metu patiko bendravimas su panasios specialybes studentais kolegomis, dalinimasis idejomis. saunu butu kad pritraukti dar daugiau ivairiu universitetu neapsiribojant vien lietuva. dar patiko pirmasis seminaras - tikrai Arnoldas sudomino savo rinkodaros erudicija ir savo pamastymais. Antrojo eminaro buvo jau perdaug ir mazai naudos.
  6. Atmosfera, atrodo visi susirinke kaip i svente, kaip po kokio egzamino.
  7. Pristatymai, bendravimas su įmonių atstovais, kurie supažindino su realia rinkos situacija.
  8. patiko pasižiūrėti kitų idėjas, bendrauti su kitais dalyviais, pasidalinti žiniomis ir informacija.

Papildomi komentarai

  1. Pasistengus isties galima padaryti gera rengini. Ideja 2007 isties paliko ispudi. Noreciau dalyvauti ir kitamet.
  2. Manau, kad tobulėti dar tikrai yra kur, tačiau pradžia tikrai nebloga. Sėkmės! ;)
  3. gavom nakvoti labai prastame hostelyje, o musu kambary pries valanda 3 narkomanai kazka isdarinejo uzsirakine. O siaip viskas ciki :D
  4. Nors tai ir buvo dalis marketingo kurso, nejutau jokio spaudimo jame dalyvauti, tai tik paskatino isbandyti save ir panaudoti sukauptas zinias. Neisivaizduoju geresnes pirmines praktikos marketingo srityje, kaip sis savarankisko darbo atlikimas.
  5. 1) truko laiko apziureti kitu studentu stendus, nes reikejo savo pristatineti. manau parodos vienas is tikslu galetu buti ir bendravimas tarp komandu, patirties ir ideju dalybos :) 2)Tokia ideja po parodos buvo kilusi, jog galetu buti padarytas parodos uzdarymas tarp dalyviu. nes Toks renginys - o be pabaigos liko. kai atvaziuoji is toliau, norisi dar vis cia ilgiau pabuti :)
  6. Gal butu galima po oficialios dalies koki furseta padaryti ar kazka panasaus, kurio metu galetu renginio dalyviai susipazinti vieni su kitais.
  7. Kitais metais parūpinkite paguodos prizų. Būtinai!
  8. Jei būtų įmanoma atsukt laiką, idėjoj nedalyvaučiau.. nes atėmė be proto daug laiko ir pastangų, o naudos tiek negavom, kiek įdėjom darbo...

Nuoširdžiai dėkojame už atsakymus;)

  1. EZZcBpPgo
  2. hZoPcXeRvbrubXLJQAh
  3. erbPCNzCdn
  4. luVyUfGbxIiaIWhg
  5. INjHfXIwvxCKIeKQjeZ
  6. prasom :P
  7. :)
  8. sekmes tobulejant ;)
  9. Aciu!
  10. aciu uz gera rengini ;)
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą