Hedonistinė apeliacija reklamai

Anketos duomenys bus naudojami socialines psichologijos praktikos darbui. Ačiū už pagalbą ;)
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Lytis:

Kuriai amžiaus grupei priklausote?

Kokius jausmus Jums kelia reklama?

Labiausiai įsiminęs reklaminis šūkis:

Ar pastebite, kad reklama apeliuoja į malonumus?

Kas Jums reklamoje daro didžiausią poveikį?

Kokias žinote reklamas, apeliuojančias į malonumus?

Ar Jums priimtina reklama, kuri skatina gyvenimo malonumų pajautimą?

Kokį jausmą dažniausiai tenka patirti įsigijus reklamuojamą produktą/paslaugą?

Ar dėl reklamos įtakos yra tekę įsigyti akivaizdžiai nereikalingą daiktą?

Ar reklama Jus kada nors yra pastūmėjusi į priklausomybę žalingiems įpročiams?

Kaip manote, kam didžiausią įtaką daro reklama? (galimi keli atsakymo variantai)

Kokių produktų reklamos labiausiai apeliuoja į pirkėjų jausmus? (galimi keli atsakymo variantai)

Ar teko pastebėti, kad reklama formuoja Jūsų pasirinkimo prioritetus?

Ar naujų, reklamuojamų prekių įsigijimas gelbsti Jus nuo blogos nuotaikos?

Ar manote, kad produkto reklama gali turėti ilgalaikį poveikį Jūsų dvasios būsenai?

Ar Jus reklama pastūmėja impulsyviai priimti sprendimus?

Kaip manote, ar produkto reklama, kuri apeliuoja į trumpalaikį pirkėjo malonumą, yra etiška?

Ar Jūs jaučiate poreikį reklamai?