H&M parduotuvių tinklo paklausa Lietuvoje

Atliekamas rinkos tyrimas norint išsiaiškinti apie švedų parduotuvių tinklo H&M paklausą Lietuvoje. H&M yra vienas populiariausių drabužių tinklų Europoje, tačiau dar neturi savo parduotuvių Lietuvoje. Norėtume išsiaiškinti, ar šis prekės ženklas turi galimybę sudominti Lietuvos pirkėjus. Anketa yra visiškai anoniminė. Iš anksto dėkojame už atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Įrašykite amžių.

2. Įrašykite vidutines mėnesio pajamas litais.

3. Gyvenamoji vieta.

4. Įrašykite, kiek kartų per ketvirtį perkate viršutinius drabužius.

5. Įrašykite, kiek vidutiniškai pinigų išleidžiate viršutiniams drabužiams per ketvirtį.

6. Kas jums svarbiau renkantis viršutinius drabužius – kaina ar kokybė?

7. Ar jus tenkina klientų aptarnavimo lygis viršutinių drabužių parduotuvėse Lietuvoje?

8. Įrašykite, kuriame viršutinių drabužių parduotuvių tinkle dažniausiai lankotės (pvz.: Zara, Mango, Bershka, Reserved...).

9. Įrašykite, kokio stiliaus viršutinius drabužius jūs dažniausiai perkate (pvz.: laisvalaikio, klasikinio, sportinio...).

10. Kokia viršutinių drabužių reklamos rūšis jums daro didžiausią įtaką?

11. Ar jūs žinote parduotuvių tinklą H&M?

12. Koks, jūsų nuomone, H&M prekės ženklo žinomumas Lietuvoje šiuo metu?

13. Ar jus domintų H&M atsiradimas Lietuvoje?

14. Ar jūs esate kada nors įsigiję prekių H&M?

15. Jei taip, ar jus tenkino:

TaipNe
Prekės kokybė
Prekės kaina
Aptarnavimo lygis
Prekių asortimentas