Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
Atsakyti
8
prieš daugiau nei 15m
Žymės
asmeninės
heleny
Pranešti
Pranešta
Statistika
Filtras
Grožio ir spa centras,,EDENAS''
Gerb.respondente,anketa yra anonimine(vardo ir pavardes rasyti nereikia)Jūsų atsakymai bus naudojami diplominio darbo tyrimui atlikti.Iš anksto nuoširdžiai dekoju už jūsų atsakymus.
Kaip dažnai lankotes grožio ir spa centre,,Edenas’’?
Grafikas
Lentelė
Koks veiksnys turi didžiausią įtaką renkantis grožio ir spa centrą,,Edenas’’?
Grafikas
Lentelė
Kaip Jūs vertinate grožio ir spa centro,,Edenas’’ teikiamų paslaugų asortimentą?
Grafikas
Lentelė
Kokias paslaugas dažniausiai renkates grožio ir spa centre,,Edenas’’?
Grafikas
Lentelė
Ar pasirenkate ir išbandote atsiradusias naujas paslaugas?
Grafikas
Lentelė
Ar Jums turi įtakos žmonių atsiliepimai apie grožio ir spa centrą,,Edenas’’?
Grafikas
Lentelė
Kaip Jūs vertinate grožio ir spa centro,,Edenas’’ teikiamų paslaugų kokybe?
Grafikas
Lentelė
Kas dažniausiai formuoja Jūsų nuomonę apie paslaugas?
Grafikas
Lentelė
Ar Jus tenkina teikiamų paslaugų kainos?
Grafikas
Lentelė
Jūsų lytis
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius
Grafikas
Lentelė
Jūsų pareigos ar veikla
Grafikas
Lentelė
Jūsų šeimyninė padėtis
Grafikas
Lentelė
Jūsų vidutinės pajamos per menesi
Grafikas
Lentelė
Jūsų pasiūlymai ir pageidavimai
Hi! I could have sworn I’ve been to this website prior to but soon after scirehang by means of a few of the submit I recognized it is new to me. Anyways, I’m surely delighted I discovered it and I’ll be book-marking and checking back again usually!
Esu visiškai nusivylusi šio grožio salono kokybe. Teko čia lankytis 4 ar 5 kartus ir tik vienas kartas nenuvylė. O vis eidavau čia todėl, kad tikėdavausi gero rezultato, pas ta pačią kirpėją neįmanoma patekti, nes jos/jie pastoviai keičiasi. Buvau tokia naivi, kad vis eidavau ir galvodavau - si karta bus gerai. Deja ... Nors esu studentė ir pinigai nekrenta iš dangaus, tačiau žinau, kad kitą kartą tikrai eisiu pas specialistus ir nors sumokėsiu prangiau, bet matysiu rezultatą. Šio salono vadovam derėtų susimastyti apie paslaugų kokybę, darbuotojų kvalifikaciją ir šiaip apie benrą situaciją (paskutinį kartą kirpėjo laukiau 2 val., nors buvau užsirašiusi, jis nepasirodė. Nenoromis, bet po dar kokių 2 val. paėmė mane kita kirpėja ir vietoj to kad pirmiau aptarnautų klientą, aptarnavo darbuotoją). Taigi, belieka palinkėti sekmės išsilaikant rinkoje :))
noreciau, kad pas Jus dirbtu tik specialistai o ne visu galu meistrai, penki viename ir nieko gerai.
Susikurti savo anketą
Atsakyti į šią anketą