Gjensidige draudimo kompanijos teikiamų paslaugų kokybės analizė

Gerbiamas respondente, KTU III kurso Ekonomikos studentai rengia apklausą, siekdami nustatyti, Kaip padidinti draudimo kompanijos „Gjensidige Baltic“ filialo Lietuvoje klientų skaičių. Anketa yra anoniminė. Tinkamiausią atsakymą pažymėkite „X“.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojatės ne gyvybės draudimo paslaugomis?

2. Kokiomis draudimo paslaugomis naudojatės?

3. Įvertinkite kiekvieno veiksnio svarbą Jums renkantis draudimo kompaniją?

Labai svarbuSvarbuVidutinė svarbaNesvarbuVisiškai nesvarbu
Draudimo paslaugų kaina
Draudimo sąlygos
Kompanijos patikimumas
Draudimo kompanijos atstovybių vieta
Draudimo kompanijos žinomumas
Aptarnavimo kokybė
Kita

4. Ar esate girdėję apie kompaniją „Gjensidige“?

5. Iš kur sužinojote apie „Gjensidige“?

6. Įvertinkite ar išvardinti kriterijai yra įmonės „Gjensidige“ privalumai ar trūkumai?

PrivalumasTrūkumas
Paslaugų kaina
Teikiamo draudimo sąlygos
Atstovybių vieta
Aptarnavimo kokybė
Interneto svetainė
Teikiamų paslaugų įvairovė
Garantinių išmokų išmokėjimas

7. Kokios draudimo kompanijos paslaugomis naudojatės šiuo metu? (Jeigu naudojatės draudimo kompanijos „Gjensidige“ paslaugomis, pereikite prie 10 klausimo)

8. Ar esate patenkintas savo draudimo kompanija?

9. Kas Jus paskatintų pakeisti draudimo kompaniją?

10. Jūsų lytis?

11. Jūsų amžius?

12. Jūsų išsilavinimas

13. Jūsų mėnesio pajamos?