GERAS SLAUGYTOJAS IR GERESNĖ SLAUGA: SLAUGYTOJŲ POŽIŪRIS

Gerbiamasis (-oji),

Esu Klaipėdos valstybinės kolegijos Sveikatos mokslų fakulteto, Bendrosios praktikos slaugos studijų programos IV kurso studentė Dovilė Budvytytė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti slaugytojų suvokimą apie gerą slaugytoją ir geresnę slaugą.

Šis klausimynas yra anoniminis, atsakymų rezultatai bus naudojami tik baigiamojo darbo tyrimo tikslais ir viešai nepublikuojami. Tyrime dalyvauti gali bendrosios praktikos slaugytojai.

Prašome atsakyti į anketos klausimus, pasirinkdami vieną Jums labiausiai tinkantį atsakymą.

Iškilus klausimams kreiptis į darbo autorę el. paštu [email protected]; darbo vadovė Doc. Dr. Nijolė Galdikienė.

Jūsų nuomonė yra labai svarbi. Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų laiką ir indėlį. 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Perskaitykite teiginius apie tai, kas yra geras slaugytojas ir pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą ties kiekvienu teiginiu.  ✪

(Pasirinkite tik vieną Jums tinkamą atsakymą.)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
1.1. Padeda kolegoms slaugytojams neatsilikti nuo naujausių teorinių ir praktinių žinių.
1.2. Fokusuojasi į tai, ko pacientui reikia dabar skirdami tam visą dėmesį.
1.3. Gerbia paciento lūkesčius ir kultūrą.
1.4. Palaiko gerus santykius su kitų padalinių darbuotojais ir supranta jų darbo svarbą.
1.5. Įsijaučia į įstaigoje dirbančio pagalbinio personalo sunkumus ir žiūri į juos šiltai ir pagarbiai
1.6. Pastebi kolegų slaugytojų stipriąsias puses ir juos pagiria, o ne kritikuoja.
1.7. Suteikia visa reikiamą informaciją pacientams / globėjams, net ir tada, kai yra užsiėmę.
1.8. Sukuria pasitikėjimu grįstus santykius su įvairiu medicinos personalu.
1.9. Apmąsto, ar jo (jos) suteikta slauga yra pakankamai gera.
1.10. Pacientui / globėjui skundžiantis dėl teikiamos slaugos trūkumų pripažįsta savo klaidas.
1.11. Aktyviai reaguoja į nervingus (neramius) pacientus ir padeda jiems nusiraminti.
1.12. Dirba su kolegomis slaugytojais padėdami vieni kitiems.
1.13. Koordinuoja pacientų sveikatos stebėseną ir paskyrimų vykdymą siekiant užtikrinti paciento komfortą.
1.14. Veikia greitai, kad būtų užtikrinta sklandi darbo eiga.
1.15. Greitai reaguoja į paciento / šeimos pranešimus (žinutes, informaciją).
1.16. Kruopščiai iš anksto ruošiasi ir nuolat tikrina bei užtikrina medicininių procedūrų saugumą.
1.17. Laiku įvertina paciento kritinius simptomus ir, jei reikia, informuoja gydytoją.
1.18. Atlieka slaugytojo darbą tinkamai pagal savo kompetenciją.
1.19. Kolegos slaugytojai pasitiki juo (ar ja), nes yra atsidavęs (-usi) savo darbui.
1.20. Puikiai bendrauja su kitų padalinių darbuotojais ir kolegomis.
1.21. Įgyja pasitikėjimo savimi per savo asmeninio augimo patirtį.
1.22. Kalba su pacientais jiems suprantamu būdu.
1.23. Slaugo pacientus vadovaudamiesi profesine etika.
1.24. Sąmoningai ir sąžiningai slaugo pacientus.
1.25. Atidžiai išklauso pacientus / globėjus ir nuoširdžiai atsako į jiems rūpimus klausimus.
1.26. Darbą atlieka energingai ir ryžtingai.
1.27. Tiki, kad gali maksimaliai išnaudoti savo sugebėjimus.
1.28. Yra patenkintas ir laimingas dirbdamas slaugytoju.
1.29. Didžiuojasi ir jaučia daug pasiekęs savo darbo dienos pabaigoje.
1.30. Jaučiasi laimingas galėdamas padėti kitiems, net jei to niekas nepripažįsta (neįvardina).
1.31. Mano, kad slaugytojo profesija yra vertinga.
1.32. Užjaučia pacientus ir jų šeimas.
1.33. Blogai jaučiasi, kai negali patenkinti paciento prašymo.
1.34. Dalinasi patirtimi, kuri gali padėti pacientui / globėjui.

2. Perskaitykite teiginius apie tai, kas yra gera slauga ir pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą ties kiekvienu teiginiu. ✪

(Pasirinkite tik vieną Jums tinkamą atsakymą.)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
2.1. Sukurti jaukią (patogią) atmosferą, kad pacientas galėtų lengvai pasikalbėti apie jam rūpimus klausimus.
2.2. Skirti laiko pokalbiams su pacientu.
2.3. Geriau suprasti pacientą, atidžiai klausantis, ką jis nori pasakyti.
2.4. Skirti laiko apmąstymams, nes visapusiškai suprasdami save geriau suprasime pacientus.
2.5. Stengtis išpildyti mirštančių pacientų norus.
2.6. Palengvinti šeimos buvimą kartu su mirštančiu pacientu.
2.7. Rūpintis pacientais kaip savo šeima.
2.8. Padėti ieškoti išteklių pacientams, susiduriantiems su ekonominiais sunkumais.
2.9. Paguosti netektį patyrusią šeimą.
2.10. Gerbti socialinių problemų turinčius ir / ar pažeidžiamus pacientus (pvz., benamiai ar alkoholikai).
2.11. Elgtis su pacientais ne kaip su darbo objektu, vadovaujantis biomedicininiu požiūriu, bet kaip su žmogumi (humanistiniu požiūriu).
2.12. Jaustis laimingu ir geresniu, kai rūpinatės pacientais.
2.13. Atkreipti dėmesį į subjektyvius pacientų skundus apie patiriamą diskomfortą nepasikliaujant vien objektyvia informacija.
2.14. Nustatyti slaugos tikslus, planuoti ir siekti slaugos tikslų.
2.15. Suprasti kiekvieno paciento unikalią situaciją ir rasti tinkamiausią bendravimo ir priėjimo būdą.
2.16. Aktyviai ir kūrybiškai ieškoti pacientui tinkamiausio slaugos metodo.
2.17. Aktyviau rodyti dėmesį į pacientus, kurie turi sunkumų.
2.18. Visapusiškai vertinti paciento situaciją.
2.19. Taikyti slaugą kaip gydymo priemonę.
2.20. Priimti profesionalius sprendimus ir stengtis aktyviai spręsti situacijas.
2.21. Tiksliai ir greitai reaguoti į ekstremalias situacijas ir netikėtas situacijas.

3. Jūsų lytis ✪

4. Jūsų amžius ✪

5. Jūsų išsilavinimas ✪

6. Jūsų, kaip slaugytojo, darbo patirtis  ✪