Formalus ir neformalus bendravimas akcinėje bendrovėje

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Ar savo darbo vietoje daugiau naudojate formalų ar neformalų bendravimą?

2.Kurios rūšies bendravimas Jums yra lengvesnis ir patogesnis? Formalus ar neformalus?

3.Kodėl pasirinkote tokį atsakymą į 2 klausimą?

4.Ar bendraudami oficialiai (tiek laiškais, tiek asmeniškai) jaučiate kokių nors apribojimų? (laiko trūkumas, vėlavimas priimti sprendimą, nesusipratimai)

5. Jei į 4 klausimą atsakėte teigiamai, kokius apribojimus patiriate?

6. Ar jums lengva pritaikyti formalaus bendravimo taisykles?

7. Jei į 6 klausimą atsakėte neigiamai, su kokiais sunkumais susiduriate?

8. Formalią komunikaciją galima skirstyti į vidinę (bendravimas su kolegomis, vadovais) ir išorinę (bendravimas su auditorija, klientais ir pan.) Kuri iš šių rūšių dažniau naudojama jūsų įmonėje?

9. Kaip lengviau bendrauti oficialiai?

10. Ar įmonėje yra nustatyti oficialaus bendravimo tarpusavyje ir su klientais reikalavimai (paraiškų formatai, socialiniuose tinkluose pateikiama informacija ir pan.)