UserGintareGald
Vieša
Pranešti

Fizinis aktyvumas ir sąsajos su mokymosi efektyvumu

Sveiki, esame Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) trečio kurso medicinos studentės Kamilė Dumalakaitė ir Gintarė Galdikaitė. Atliekame tyrimą apie fizinio aktyvumo paplitimą tarp LSMU medicinos trečiakursių bei aktyvumo sąsajas su mokymosi efektyvumu. Dalyvavimas tyrime savanoriškas, duomenys yra anonimiški ir bus naudojami tik studijų tikslams. Jeigu turite klausimų apie tyrimą ar klausimyno pildymą, galite kreiptis el.paštu kamile.dumalakaite@gmail.com arba gintare.gald@gmail.com.

Fizinis aktyvumas - bet koks kūno judesys, kuriam atlikti reikia raumenų jėgos ir energijos. Tai gali būti darbas, žaidimai, namų ruoša, keliavimas ar kitos judesio formos.

Mokymosi efektyvumas - sąvoka, padedanti apibūdinti, kiek informacijos žmogus gali suprasti, įsisavinti ar išmokti per tam tikrą laiką ir gebėjimas tą informaciją atsiminti naudojant minimalias pastangas.

Dėkojame už jūsų laiką, skirtą atsakyti į klausimus.

1. Jūsų lytis:
2. Jūsų pažymių vidurkis... (įrašykite skaičių su viena reikšme po kablelio, pvz.: 9,2)
3. Įvertinkite savo fizinį aktyvumą.
4. Kiek kartų per savaitę užsiimate LENGVO INTENSYVUMO fizine veikla (pasivaikščiojimas, lengva mankšta, namų ruoša)?
5. Kiek kartų per savaitę užsiimate VIDUTINIO INTENSYVUMO fizine veikla (greitas ėjimas, lėtas bėgimas, aerobika, plaukimas, treniruotės su svarmenims, šokių užsiėmimai, daržo darbai)?
6. Kiek kartų per savaitę užsiimate DIDELIO INTENSYVUMO fizine veikla (bėgimas, treniruotės su treniruokliais, tenisas, važiavimas dviračiu, krepšinis, futbolas, sunkus fizinis darbas)?
7. Įvertinkite savo mokymosi efektyvumą.
8. Ar pastebite fizinio aktyvumo poveikį Jūsų mokymosi efektyvumui?
9. Kokia fizine veikla užsiimate? (galite rinktis vieną ar daugiau)