Firminiai zenklai kine

Mano bakalauro darbo tema yra “Kinas kaip reklamos priemonė“. Gilinuosi į tai, kaip kinas yra panaudojamas reklamos tikslais, didžiausią dėmesį skirdama produktų įterpimui į filmus reiškiniui. Tai yra, kai produktas, paslauga, ar jų prekiniai ženklai įtraukiami į filmo kontekstą reklamos tikslais. Šios anketos tikslas yra atskleisti tokios reklamos efektyvumą vartotojui.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Tavo lytis

Tavo amžius

Tavo užsimėmimas

Ar esi ką nors girdėjęs (usi) apie produktų ir jų ženklų įterpimą į filmus reklamos tikslais?

Ar pastebi produktų įterpimą į kitas priemones?

Ar pastebi prekinius ženklus filmuose?

Ar kreipi dėmesį į tuos ženklus?

Ar tau tokia reklama atrodo pastebima?

Kokia reklama atrodo efektyvesnė?

Kodėl?

Kokia reklamos forma tau pačiam (pačiai) priimtinesnė?

Ar manai, kad produkto įterpimas į filmą yra efektyvi reklamos forma?

Kokius produktus dažniausiai pastebi filmuose - automobilius, gėrimus, parduotuves ir pan.)

Kokius prekinius ženklus dažniausiai pastebi filmuose?