Finansinis raštingumas ikimokykliniame ugdyme
Šia anketa siekiama įvertinti finansinio raštingumo ikimokykliniame ugdyme kaip inovacijos, galimybes
Respondento lytis
Respondento amžius
Jūsų sūnaus/dukros globotinio/globotinės lytis
Ar Jūsų vaikas/globotinis pasakojo apie naują ugdymo dalyką - finansinį raštingumą?
Ar apskritai žinojote apie inovacijos taikymą Jūsų vaiko/globotinio ikimokyklinėje klasėje?
Ar pastebėjote pasikeitimus vaiko įpročiuose kas liečia finansų valdymą pvz. kaip taupymas, tvarumas?
Jei pažymėjote Taip, tai kokius pokyčius pastebėjote?
- Nemoka taupyt
- Pasiteirauja ar daiktas brangus, apgalvoja ar galėtų nusipirkti iš santaupų. Jei pasakau, kad norimas daiktas brangus, padeda atgal į lentyną suprasdamas, kas nepirksime.
- Pradejo taupyti
Ar sulaukėte klausimų apie uždarbį, taupymą ir pan. sąvokas?
Ar manote finansinis raštingumas reikalingas ikimokykliniame ugdyme?
Kodėl manote, kad reikalingas? (Jei žymėjote Ne atsakinėkite į sekantį klausimą)
- Reiketu
- Vaikai turi turėti supratimą iš kur atsiranda pinigai ir kokia jų vertė.
- Kad vaikai suvoktų, kas yra pinigai, jų vertę
Kodėl manote, kad nereikalingas? (jei žymėjote Taip atsakinėkite į sekantį klausimą)
- ikimokyklinio ugdymo vaikmas išvis nereikia duoti pingų.