Finansinis raštingumas ikimokykliniame ugdyme

Šia anketa siekiama įvertinti finansinio raštingumo ikimokykliniame ugdyme kaip inovacijos, galimybes 

Respondento lytis

Respondento amžius

Jūsų sūnaus/dukros globotinio/globotinės lytis

Ar Jūsų vaikas/globotinis pasakojo apie naują ugdymo dalyką - finansinį raštingumą?

Ar apskritai žinojote apie inovacijos taikymą Jūsų vaiko/globotinio ikimokyklinėje klasėje?

Ar pastebėjote pasikeitimus vaiko įpročiuose kas liečia finansų valdymą pvz. kaip taupymas, tvarumas?

Jei pažymėjote Taip, tai kokius pokyčius pastebėjote?

  1. Nemoka taupyt
  2. Pasiteirauja ar daiktas brangus, apgalvoja ar galėtų nusipirkti iš santaupų. Jei pasakau, kad norimas daiktas brangus, padeda atgal į lentyną suprasdamas, kas nepirksime.
  3. Pradejo taupyti

Ar sulaukėte klausimų apie uždarbį, taupymą ir pan. sąvokas?

Ar manote finansinis raštingumas reikalingas ikimokykliniame ugdyme?

Kodėl manote, kad reikalingas? (Jei žymėjote Ne atsakinėkite į sekantį klausimą)

  1. Reiketu
  2. Vaikai turi turėti supratimą iš kur atsiranda pinigai ir kokia jų vertė.
  3. Kad vaikai suvoktų, kas yra pinigai, jų vertę

Kodėl manote, kad nereikalingas? (jei žymėjote Taip atsakinėkite į sekantį klausimą)

  1. ikimokyklinio ugdymo vaikmas išvis nereikia duoti pingų.

Ar Jums norėtųsi taip pat sužinoti daugiau apie finansinį raštingumą, kad kartu su vaiku/globotiniu apie tai kalbėtis?

Tikite tokios inovacijos sekme?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą