Filmo "Barbė" rinkodaros komunikacijos kampanijos analizė

Esu Vilniaus Universiteto Komunikacijos fakulteto Kūrybos komunikacijos IV kurso studentė, Sima Gasiūnaitė. Atlieku baigiamąjį darbą tema: "Sėkmę lemiantys veiksniai: Gretos Gerwig vaidybinio filmo "Barbė" rinkodaros komunikacijos kampanijos analizė". Šio tyrimo tikslas - nustatyti ar ir kokie "Barbės" filmo komunikacijos kampanijos aspektai, komunikacijos priemonės turėjo įtaką auditorijos sprendimui filmą išvysti kino teatre.

Apklausa yra anoniminė, o Jūsų atsakymai bus naudojami tik moksliniams tikslams ir tyrimo rezultatų apibendrinimui.

Apklausa užtruks 10-15 min. Dėkoju už Jūsų sugaištą laiką.

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Kaip dažnai lankotes kino teatruose?

5. Kokie filmo ir/ar filmo rinkodaros aspektai Jus paskatina tą filmą išvysti kino teatre?

6. Ar matėte Gretos Gerwig režisuotą vaidybinį filmą "Barbė" (2023)?

7. Ar žiūrėjote filmą premjeros dieną?

8. Jei "Barbės" filmą žiūrėjote kino teatre, kokie filmo ir/ar filmo rinkodaros aspektai paskatino tokį pasirinkimą?

9. Jei filmą žiūrėjote kino teatre, ar fotografavotes specialioje "Barbės" nuotraukų būdelėje? Pavyzdys žemiau

9. Jei filmą žiūrėjote kino teatre, ar fotografavotes specialioje "Barbės" nuotraukų būdelėje? Pavyzdys žemiau

10. Jei filmą žiūrėjote kino teatre, ar vilkėjote rožinės spalvos drabužius, aksesuarus?

11. Ar pastebėjote socialinėse medijose paplitusius meme'us, profilio nuotraukas, įkvėptus "Barbės" filmo reklaminių plakatų?

11. Ar pastebėjote socialinėse medijose paplitusius meme'us, profilio nuotraukas, įkvėptus "Barbės" filmo reklaminių plakatų?

12. Ar pastebėjote socialinėse medijose paplitusį "Barbenheimer" fenomeną?

13. Vienu žodžiu, kaip apibūdintumėte filmo "Barbė" rinkodaros komunikacijos kampaniją?

  1. Gera
  2. Puikiai
  3. Sėkminga
  4. Puiku
  5. Puikiai parengta komunikacijos kampanija
  6. Nežinau
  7. gerai
  8. Įtaigi
  9. Intriguojanti
  10. Patraukli
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą