FIBA EuroBasket 2011 reklamos poveikis
Maloniai kviečiu dalyvauti apklausoje, tiriant vartotojų poreikius. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti ar pakuotės, atributika, logotipai kurie buvo naudojami FIBA EuroBasket 2011 atitiko vartotojų poreikius. Jūsų atsakymai padės atlikti diplominio darbo „Spalvos ir jų reikšmės reklamoje bei produktų pakuotėse FIBA EuroBasket 2011“ tyriamąjį dalį. Tyrimo rezultatai bus pristatyti Vilniaus Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos reklamos vadybos studijų programos profesinio bakalauro darbe. Anketa anoniminė, o atsakymai bus pateikti apibendrinant. Perskaitę klausimą, pažymėkite atsakymą varnele arba atsakykite raštu tam skirtoje vietoje. Atsakykite į klausimus kiek įmanoma išsamiau ir nuoširdžiau. Iš anksto dėkoju už atsakymus ir Jūsų pagalbą.
TTVAM, RVv – 8/1 studentas Aloyzas Mickus. E-paštas: [email protected]