FESTIVALIO “SPORTAS VISIEMS” VIEŠINIMO ANALIZĖS TYRIMO ANKETA

Gerbiamas respondente, esu Klaipėdos valstybinės kolegijos sporto ir pramogų vadybos studijų programos studentas, atliekantis tyrimą baigiamajam darbui. Tyrimo tikslas – išsiaiškinti kokiais būdais visuomenė sužino apie vykstantį festivalį Palangoje „Sportas visiems.

 

Prašau Jūsų atsakyti į anketos klausimus. Anketa yra anoniminė ir baigiamajame darbe bus pateikti apibendrinti tyrimo rezultatai.

14. Kaip manote, ar reklama įtakoja Jūsų pasirinkimą renkantis paslaugą?
Jei apie nebuvau nieko girdėjus, tuomet taip - įtakoja, jei esu girdėjus tai nelabai ir įtakoja
daro įtaką, o ne įtakoja
daro įtaką, o ne įtakoja
"Įtakojama" - nevartotina. Vartojama "daro įtaką".
"Įtakojama" - nevartotina. Vartojama "daro įtaką".
Reklama padeda sužinoti, kad apskritai yra viena ar kita paslauga
Taip, nes apskritai padeda sužinoti apie paslaugas