Fantastinių filmų kaip priemonės pakantumo ugdymui tinkamumo tyrimas (anketa suaugusiems, neturintiems vaikų)

6. Pagrįskite savo nuomonę, kodėl fantastika gali/negali turėti arba turi/neturi edukacinį(-io) poveikį(-io)?

  1. Svarbu ne kas bendrauna, o kaip.
  2. Lavina vaizduotę
  3. Vercia kritiskai mastyti.
  4. Gėris nugali.
  5. Fantazijos po tam tikro laiko virsta realybe. Aišku, ne visi fantastiniai filmai verti dėmesio, tačiau yra tokių, kurie formuoja žmogaus vertybines nuostatas, stiprina tikėjimą, jog gėris, nors ir sunkiai triumfuoja, kad ne išpuikę žmonės valdo pasaulį
  6. Priklauso nuo filmo pobūdžio jei filmai moko gerumo viskas tvarkoje
  7. Nemanau ir viskas
  8. Mne kazhetsia, chto v kazhdom zhanre kinematogrofa zalozhen pouchitelnij smisl. Ne zria govoriat, chto "skazka lozh, da vnej namek - dobrim molodcam urok".
  9. Daug gerų pavyzdžių yra reliame gyvenime.
  10. kaip ir bet kuris kitas filmas,viskas priklauso nuo filmo siužeto