EUROPAGES PASIRINKIMO PRIEŽASTINGUMO NUSTATYMO TYRIMAS

Esu Sandra Vaiškūnaitė, Vilniaus Kolegijos verslo vadybos trečiojo kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą tema: UAB „Verslo media“ paieškos sistemos EUROPAGES plėtros galimybės Lietuvos rinkoje. Šio rinkodaros tyrimo tikslas – atlikti paieškos sistemos EUROPAGES pasirinkimo priežastingumo tyrimą ir išsiaiškinti jo teikiamą naudą Lietuvos įmonėms, vykdančioms tarptautinę veiklą. Taip pat išsiaiškinti tas sritis, kurias reikia tobulinti, siekiant platesnio šios paieškos sistemos taikymo Lietuvos rinkoje. Šis tyrimas atliekamas tik akademiniams tikslams. Dėkoju už suteiktą informaciją.
EUROPAGES PASIRINKIMO PRIEŽASTINGUMO NUSTATYMO TYRIMAS
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Iš kur sužinojote apie EUROPAGES paieškos sistemą? ✪

2. Kodėl skelbiatės paieškos sistemoje EUROPAGES? ✪

Jeigu į antrą klaisimą atsakėte Kita, įrašykite EUROPAGES pasirinkimo priežąstį.

3. Kokie veiksniai Jums svarbūs renkantis reklamos priemones? ✪

Visiškai nesvarbuNesvarbuNei nesvarbu, nei svarbuSvarbuLabai svarbu
Kaina
Dizainas
Paplitimas tarptautinėje rinkoje
Investicijų grąža
Skelbiamos informacijos kiekis

4. Kaip vertinate žemiau išvardintus veiksnius, kalbant apie paieškos sistemą EUROPAGES? ✪

Labai neigiamaiNeigiamaiVidutiniškaiTeigiamaiLabai teigiamai
Kainą
Paieškos sistemos dizainą
Paieškos sistemos paplitimą tarptautinėje rinkoje
Paieškos sistemos verčiamų kalbų skaičių
Statistinius apsilankymų duomenis
Paieškos vykdymo sudėtingumą (jeigu paieškos sistema naudotis yra paprasta – vertinkite teigiamai, o jeigu paieška vykdoma sudėtingai – neigiamai)
Skelbiamos informacijos kiekį
EUROPAGES žinomumą Lietuvos rinkoje
EUROPAGES paslaugas parduodančių darbuotojų aptarnavimą

5. Kokią naudą gaunate iš paieškos sistemos EUROPAGES? ✪

Jeigu į penktą klaisimą atsakėte Kita, įrašykite gaunamą naudą iš paieškos sistemos EUROPAGES.

6. Kokiomis EUROPAGES funkcijomis naudojatės? ✪

7. Kokiomis pagrindinėmis kalbomis bendraujate su užsienio partneriais? ✪

8. Kaip pasiūlytumėte tobulinti paieškos sistemą EUROPAGES?

9. Kokią sumą investuojate, duomenų apie įmonės veiklą paskelbimui, paieškos sistemoje EUROPAGES? (metams) ✪

10. Ar perkate papildomus raktinius žodžius? ✪

11. Kokiomis reklamos priemonėmis naudojatės, nepaisant paieškos sistemos EUROPAGES? ✪

12. Ar domitės, kaip Jūsų įmonę susiranda užsienio partneriai? ✪

Jeigu į dvyliktą klausimą atsakėte kita, įrašykite, kaip Jūsų įmonę suranda užsienio partneriai.

13. Pirmenybę įmonės vykdomoje veikloje teikiate? ✪

14. Su kokiomis užsienio šalimis bendradarbiaujate? ✪

15. Kokia yra Jūsų įmonės veiklos sritis? ✪

16. Darbuotojų skaičius įmonėje? ✪