Etikos problematika mados komunikacijoje

Sveiki,

Esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto Pramogų prodiusavimo IV kurso studentė, ir šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema „Etikos problematika mados komunikacijoje: Etika kaip pramogos dalis“. Šio tyrimo tikslas – išsiaiškinti, kaip auditorija vertina nuomonės formuotojų kuriamą turinį, susijusį su mados etika, bei kokį poveikį ši komunikacija daro vartotojų pasirinkimams.

Norėdama gauti vertingų įžvalgų, kviečiu jus dalyvauti anoniminėje apklausoje. Visi surinkti duomenys bus naudojami tik bakalauro darbe ir bus visiškai konfidencialūs. Apklausos užpildymas užtruks ne daugiau kaip 10 minučių.

Pateikiu kelias pagrindines sąvokas, kurios gali būti minimos apklausoje:

· Mados etika – apima tokias temas kaip tvarumas, socialinis teisingumas, atsakinga gamyba, sąžiningos darbo sąlygos ir gyvūnų gerovė mados industrijoje.

· Etikos komunikacija – tai nuomonės formuotojų ar prekės ženklų skleidžiama informacija apie jų produktų, paslaugų ar veiksmų atitikimą tvarumo bei socialinio teisingumo principams.

Dėkoju už jūsų laiką ir indėlį!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar žiūrite nuomonės formuotojų kuriama turinį?

Įvertinkite kaip dažnai žiūrite nuomonės formuotojų kuriama turinį?

Ar Jus domina turinys apie madą?

Jei taip, tai kaip dažnai žiūrite turinį apie madą ar stilių?

Įvertinkite kokiame pramoginiame tinkle dažniausiai žiūrite mados nuomonės formuotojų turinį

Pažymėkite, kas lemia jūsų pasirinkimą stebėti mados nuomonės formuotojus? (1 – nežiūriu niekada, 2 – retai žiūriu, 3 – kartais žiūriu, 4 – dažnai žiūriu, 5 – žiūriu visada)

1 nežiūriu niekada2 retai žiūriu,3 kartais žiūriu4 dažnai žiūriu5 žiūriu visada
Nuoseklus turinys
Pastovus turinys
Turinys neperžagiantys etikos normų
Atsakingas turinys
Kokybiškas turinys

Įvertinkite kokie aspektai Jums kaip turinio vartotojams yra svarbūs žiūrint mados nuomonės formuotojų kuriama turinį? (1 – visai nesvarbūs, 2 - nesvarbūs, 3 - nei svarbūs, nei nesvarbūs, 4 - svarbūs, 5 – labai svarbūs)

1 visai nesvarbūs2 nesvarbūs,3 nei svarbūs, nei nesvarbūs4 svarbūs5 labai svarbūs
Profesionalumas
Lojalumas reklamuojam prekės ženklui
Lojalumas savo auditorijai
Teisingumas
Pagarbumas

Kas labiausiai patraukia Jūsų dėmesį, kai nuomonės formuotojas dalijasi turiniu apie madą?

Ar jums apskritai yra svarbūs etikos principai kasdieniniame gyvenime?

Kaip dažnai atsižvelgiate į etikos principus priimdami sprendimus (pvz. pirkdami prekes ar paslaugas)

Kaip vertinate savo žinias apie mados etikos principus?

Ar renkatės mados produktus ar prekes pagal jų atitikimą etikos standartams?

Pažymėkite, kokie produkto etikos aspektai daro poveikį perkant prekes? (1 – visai nesvarbūs, 2 - nesvarbūs, 3 - nei svarbūs, nei nesvarbūs, 4 - svarbūs, 5 – labai svarbūs)

1 visai nesvarbūs2 nesvarbūs,3 nei svarbūs, nei nesvarbūs4 svarbūs5 labai svarbūs
Geros darbo sąlygos darbuotojams
Skaidri komunikacija
Atsakomybė per visą gamybos grandinę
Sąžiningi prekybos principai
Tvari gamyba
Kokybiška gamyba
Skatina pakartotinį panaudijimą

Įvertinkite kokio pobūdžio komunikaciją apie mados etiką dažniausiai pastebite nuomonės formuotojų kuriamame turinyje? (1 – niekada, 2 – retai, 3 – kartais, 4 – dažnai, 5 – labai dažnai)

1 niekada2 retai3 kartais4 dažnai,5 labai dažnai
Nuomonės formuotojų asmeninis pasirinkimas, remiantys etikos normomis
Nuomonės formuotojai skatina mažiau vartoti
Nuomonės formuotojai komunikuoja apie gyvūnų gerovę mados industrijoje
Nuomonės formuotojai skatina palaikyti etiškus prekės ženklus
Nuomonės formuotojai naudoja humoristinį turinį, pabrėžiant perteklinį vartojimą

Kaip dažnai tikrinate nuomonės formuotojų reklamuojama mados prekės ženklą ir jo atitikimą etikos normoms?

Kiek svarbu yra, kad nuomonės formuotojai komunikuotų apie tvaria ir etiška madą?

Kokios temos susijusios su mados etika jums atrodo svarbiausios? (1 – visai nesvarbūs, 2 - nesvarbūs, 3 - nei svarbūs, nei nesvarbūs, 4 - svarbūs, 5 – labai svarbūs)

1 visai nesvarbūs2 nesvarbūs,3 nei svarbūs, nei nesvarbūs4 svarbūs5 labai svarbūs
Gamybos tvarumas
Darbo sąlygos ir atlyginimai
Gyvūnų gerovė
Kova su pertekliniu vartojimu
Skaidri komunikacija

Ar nuomonės formuotojų komunikacija apie mados etiką skatina jus rinktis etiškus mados prekės ženklus?

Kas galėtų paskatinti jus dažniau rinktis etiškus mados produktus?

Įvertinkite ar pasitaikė tokie atvejai, kai matėte kaip etišką prekės ženklą reklamuoja neetiškas nuomonės formuotojas?

Kaip tokiu atveju keičiasi jūsų nuomonė apie nuomonės formuotoją?

Kaip tokiu atveju keičiasi jūsų požiūris į prekės ženklą, kurį reklamuoja šis nuomonės formuotojas?

Kaip jūsų nuomone keičiasi komunikacijos patikimumas, kai matote šį neatitikimą?

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų gyvenamoji vieta: