Energinis purškalas

VGTU Marketingo vadybos ketvirtakursiai atlieka energinių produktų tyrimą. Siekiama išsiaiškinti tikėtiną naujo produkto konkurencingumą šioje rinkoje. Būtų malonu, jei ir Tu sudalyvautum apklausoje. Tavo nuomonė šiuo klausimu itin svarbi.
Rezultatai yra viešai prieinami

Tavo lytis:

Tavo amžius:

Kokia Tavo pagrindinė veikla?

Kaip mėgsti leisti laisvą laiką?

Ar vartojate energinius gėrimus? Jei taip, kokius dažniausiai?

Ar vartojate energinius ledus? Jei taip, kokius dažniausiai?

Ar vartojate energinius šokoladinius batonėlius? Jei taip, kokius dažniausiai?

Ar vartojate energines tabletes? Jei taip, kokius dažniausiai?

Jeigu būtų galimybė, ar bandytumėte energijos pasisemti įkvėpdami?

(Energinio purškalo vartojimas kaip purškalo nuo slogos)

Dėl kokių priežasčių pirktumėte energinį purškalą?

Kiek sutiktumėte daugiausiai sumokėti už energinį purškalą?

Kur pamatyta energinio purškalo reklama labiausiai atkreiptų Jūsų dėmesį ir paskatintų pirkti šį produktą?