Emocinio imitavimo metodo taikymas muzikos klausymosi procese

Emocinio imitavimo metodas (EIM) - muzikalumo ir muzikinių gebėjimų lavinimo bei moksleivių saviugdos skatinimo būdas, padedantis plėtoti mokėjimą susikurti norimą būseną, ją įtaigiai eksponuoti). Maloniai prašau Jūsų atsakyti į pateiktus klausimus. Man Labai svarbus kiekvienas Jūsų nuoširdus atsakymas. Pažymėkite Jūsų nuomonę, patirtį atitinkantį atsakymą. Anketa anoniminė. Gauti duomenys bus panaudoti studento diplominiame darbe. Nuoširdžiai dėkoju už atsakymus.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate susipažinę su su emocinio imitavimo metodu (EIM)?

Kaip dažnai muzikos klausymosi procese taikote EIM?

Ar muzikos klausymą gretinate (jungiate) su kitomis meno rūšimis (literatūra, daile ir t.t)

Kaip dažnai muzikos klausymą papildote (iliustruojate) literatūros kūriniais?

Ar muzikos klausymą pamokose gretinate su vaidybos elementais?

Kaip dažnai muzikos klausymosi procese naudojate dailės kūrinius ?

Kaip dažnai muzikos klausymosi procese naudojate šokio elementus?

Ar kompozitorių biografijos padeda lengviau suvokti klausomus kūrinius?

Ar muzikos klausymą pamokose papildote kitomis muzikinėmis veiksenomis(solfedžiavimu,grojimu ir t.t)

. Kokie muzikos pamokos elementai lengvina klausomų kūrinių pažinimą?

Kaip dažnai muzikos klausymą(si) (kūrinių pažinimą, suvokimą) pamokose papildote:ritmavimu

Dainavimu (motyvo išmokimas)

Grojimu (mokinių)

Solfedžiavimu

Ar jums užtenka gaunamos informacijos apie EIM ?

Ar reikėtų plėsti mokytojų žinias apie EIM ?

Kuriose klasėse turite muzikos pamokas?