Elektroninių paslaugų ir komercijos svarba Lietuvos vartotojui

Gerbiamas respondente, esu Mykolo Romerio universiteto, Socialinės informatikos fakulteto IV kurso studentė. Rengdama baigiamąjį bakalauro darbą atlieku tyrimą „Elektroninių paslaugų ir komercijos svarba Lietuvos vartotojui“ . Apklausa yra anoniminė, rezultatai bus apibendrinami. Dėkoju už Jūsų laiką.
Elektroninių paslaugų ir komercijos svarba Lietuvos vartotojui
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis ✪

2. Jūsų amžius ✪

3. Jūsų išsilavinimas ✪

4. Jūsų socialinė padėtis ✪

5. Gyvenamoji vieta ✪

6. Jūsų mėnesio pajamos litais: ✪

7. Kaip dažnai naudojatės internetu? ✪

8. Ar naudojatės elektroninės komercijos teikiamomis paslaugomis? (Jei ne – peršokite į 22 klausimą) ✪

9. Jei taip, kokiomis paslaugomis naudojatės dažniausiai?

10. Kiek apytiksliai kartų per mėnesį naudojatės šiomis paslaugomis?

11. Ką dažniausiai perkate internetu? (įvertinti pasirinkimus nuo 1-neperku visai, 2-labai retai, 3-retai, 4-kartais, 5-dažnai)

12345
Kompiuterinė technika
Telefonai ir jų priedai
Buitinė technika
Maisto prekės
Kosmetika
Drabužiai
Muzika
Bilietai (transporto, teatro, kelionių)
Automobiliai ir jų detalės
Laisvalaikio prekės
Knygos ir spauda

12. Kokio regiono el.parduotuvėse dažniausiai apsipirkinėjate?

13. Kurio regiono el. parduotuvės vartotojo sąsaja jums paliko geresnį įspūdį?

14. Koks yra vidurkis sumos kurią dažniausiai mokate už įsigytas prekes ar paslaugas internete?

15. Kokius pagrindinius DU privalumus įžvelgiate apsipirkdami internetinėje parduotuvėje?

Pasirinkite du atsakymus

16.Įvertinkite apsipirkimo internetinėje parduotuvėje saugumą (1-visiškai nesaugu, 5-labai saugu)

17. Kiek vidutiniškai laiko skiriate prekės paieškai el. parduotuvėje? ( x min, h, dieną..)

18. Kaip dažniausiai atsiskaitote už prekes ir paslaugas?

19. Ar likote patenkinti paslaugų pristatymu?

20. Ar kreipiate dėmesį į kitų vartotojų atsiliepimus apie suteiktas paslaugas ar prekes?

21. Ar paliekate el. parduotuvėje atsiliepimą apie jums suteiktas paslaugas?

22. Ar manote, jog elektroninės viešosios paslaugos turi ateitį Lietuvoje? ✪

23. Jei nesinaudojate elektroninės komercijos teikiamomis paslaugomis, kokios yra to priežastys?